A fehér tiszta nyugodtsággal aludt a nyugtató után ám a fekete farkas a homlokát ráncolva aludt. Majd egy könny távozott szeméből.....
Furcsáltam egy kicsit a látványt, mert sose gondoltam volna, hogy látom egyszer majd könnyezni Achot. Főleg nem így.. Na mindegy most hagyom aludni, durva napok vannak mögötte, majd miután felébredt kikérdezem. Megyek tovább Amy felé megtudni mindent az üggyel kapcsolatban. Odaértem a szobájához és bekopogtam. A lány elmondta, hogy Tinát is olyan golyóval lőtték meg mint Achillest, csak Tináéba tettek még valamit...
•Achilles Wood•
Amikor kinyitottam a szemem, gondolkodásomból felébredve. Láttam, hogy könnyeim nedvessé tették Tina bundáját. Készültem leugrani az ágyról, hogy emberi alakra válthassak, de az alvó farkas elkezdett nyűszíteni. Gyorsan vissza fordultam felé és orromat odatettem a mancsához nyugtatásként. Lassan megnyugodott majd kinyitotta gyönyörű kék szemeit. Döbbenten ugrottam egyett hátra. Ő pedig kómás tekintetével követte tetteimet. Akkorát ugrottam, hogy a végén a padlón kötöttem ki. Amikor pedig felnéztem láttam, hogy már átváltott emberi alakjára és rajtam kuncog, de kezét fájó oldalához szorítja még. Gyorsan én is átváltoztam, hogy szóljak a többieknek ám a lány megállított.
-Én.....
-Héj maradj most szépen nyugton-nyomtam vissza lassan fekvő helyzetbe- idehívom Amyt egy perc és itt vagyok ígérem.
Erre csak bólított egyett én meg rohantam a húgomhoz. A szobájába találtam amint Alexxal tárgyal, félbeszakítottam bájcsevejüket és elrángattam Tinához. Szerencsére még ébren volt a lány amikor beértünk. Alex is jött utánunk de engem is meg őt is kicsukott Amy a szobából, nem is, helyesbítek KIZÁRT. Persze ilyenkor kell kizárni minket amikor ahhjj.......
Alex türelmetlenül járkált a folyósón, én pedig a falnak dőlve karba font kézzel a gondolataimba mélyedve álltam ott. Az egész az én hibám volt, ha nem akarnák mindenáron neki ugrani annak a pasasnak akkor lehet megvédhettem volna őt ettől az egésztől.. Nyitódott az ajtó majd Amy lépett ki rajta.
-Mi történt?
-Jól van?-kérdeztük Alexxal.
-Amilyen állapotban volt tegnap ahhoz képest kifejezetten jól. -erre egy nagy sóhaj hagyta el szánkat.
-De várjunk csak egy percet, mit is takar ez a kifejezetten jó, mert szerintem valamit nem mondtál még el erről.
-Hát lehet, hogy nem fog pár dologra emlékezni egy ideig.
-Mennyi ideig?
-Ezt nem igazán tudom megmondani,mert ez mindenkinél más mennyi időtartam mire visszanyeri az emlékeit.
-De mi válthatta ki azt, hogy nem emlékszik dolgokra? Nem azt mondtad, hogy nincs benne ez az anyag?
-Tényleg nincs benne csak....
-Hát ha valakit valamilyen súlyos trauma vagy sérülés éri elveszítheti az emlékeit a balesetet megelező dolgokról, vagy régebbi emlékek sem biztos, hogy eszébe jutnak.-fejeztem be Amy mondatát.
-Igen.-mondta a húgom.
-Akkor azt mondod, hogy nem biztos, hogy emlékezni fog arra, hogy a szülei meghaltak. -vágott döbbent fejet Alex.
-Baszus ez eddig eszembe se jutott.-túrtam a hajamba idegesen.
Betoppantak a többiek is akik eddig élelmiszert vásároltak a falkának. Amint megtudták, hogy mi történt azonnal indultak haza, és most ők is itt hallgatják beszélgetésünket.
Ekkor lépett ki a szobából Tina, aki tanácstalanul nézett ránk. Végig nézett mindenkin pár embernél tovább időzött majd megszólalt:
-Alex ők kicsodák?-ment oda hozzá.
A többiek még nem tudnak az amnéziájáról ezért mind csak döbbent fejet vágtak, a lányok bekönnyeztek, a Ryan pedig csak tétlenül nézett maga elé. Igen mindenkinek fontos az, hogy Tina tudja kik ők.....
YOU ARE READING
UNSTOPPABLE |Befejezett|
Werewolf❛❛Egy farkas valódi ereje nem a fogaiban, sebességében vagy képességében rejlik, hanem a falkáéban.❜❜ -Akár az életem árán is megvédenélek.-két kezébe fogta az arcom és folytatta - Tudom, hogy nem voltam itt mindig neked és sajnos ezen nem tudok vál...