21• Á l m a t l a n s á g

1.9K 122 4
                                    

Erre csak bólított majd visszafordult Tinához tekintetét én is követtem. Arcomról azonnal lehervadt a mosoly..........
Tina elkezdtett nyöszörögni majd összevissza vergődni az ágyban. Alex odament hozzá én meg mentem Amynek szólni, hogy baj van. A húgom azonnal jött velem és megnézte mi történt. Majd visszament a gyógyszerért. Én addig odamentem és segítettem Alexnak lefogni a farkast. Amy visszatért és beleszúrta Tinába a tűt amibe nyugtatót tett. A farkas a tűszúráskor nyűszített egyett majd lenyugodva aludt tovább. Ha ez így fog folytatódni én azt nehezen fogom kibírni.... Amy könnyezve ment ki. Nekem is ott volt már a szememben a könnycsepp ami arra várt, hogy végig folyjon az arcomon, de ezt nem engedhettem meg, nekem legalább erősnek kell maradnom, hogy vigyázzak a húgomra. Tina talán épp haldoklik, vagy épp elönti a méreg a szervezetét. A fenébe az az átkozott könny még is csak kicsordult. Felnéztem Alexra akinek szintén könnyben úszták már szemei. Biccentet egyet majd elhagyta a szobát. Fogtam magam átváltottam farkas alakra és bebújtam mellé. Fejemet az oldalához tettem és elaludtam mellette...
•Alex Brown
Amikor kereső útra indultunk még Achilles és Ryan miatt, akkor Maja út közben megnyugtatott, hogy Tina már tud magára vigyázni. Végül hittem neki hát lehet nem kellett volna.. Amikor eltelt két nap és ők még mindig nem értek haza elkezdtünk aggódni. Adamék segítségét kértem de állítása szerint most túl elfoglalt ahhoz, hogy ilyenekkel foglalkozzon. Hát persze majd én is ezt fogom mondani ha neki kell segítség. Próbáltunk már mindenhonnan segítséget kérni amikor visszatértek akkor indultunk volna a rendőrségre eltűnt személyként kerestetni őket. Egy világ omlott össze bennem amikor megláttam Tinát Ach karjai között ájultan, majd a gyors kezelés után bementem hozzá. Achilles volt bent még, de ő épp távozni készült. El akartam neki mondani, hogy mennyire hálás vagyok neki, hogy hazahozta a lányt még ha így is. Ami nehezen de sikerült. Sosem volt erősségem köszönetett mondani. Ezen Tina mindig röhögőgörcsöt kapott ha hallotta, hogy valakinek megpróbálok hálálkodni. A szobából kifele menet Majával találkoztam aki arcomat látva se szó se beszéd fogta magát és megölelt. Először meglepődtem rajta majd átkaroltam derekát.
-Tudom, hogy nagyon szar ilyen állapotban látni, de meg kell keresnünk azokat akik ezt tették velük.-motyogta a mellkasomba.
Erre a kijelentésre csak erősebben szorítottam magamhoz. Szükségem volt valakire aki akár egy pár percre is elfeljteti velem azt ami a többiekkel történt. Onnan tudom, hogy Sofi elmesélte és csodálkozom, azon ami Achhal történt, hogy tudott újra önmaga lenni. Maja kungosága szakította meg gondolataimat, akit még mindig erősen szorítottam magamhoz.
-Azért ha lehet ne ölj meg Alex.-mondta nevetve.
-Bocsi én nem akartam.-mondam majd azonnal elengedtem.
-Semmi baj. Remélem tudod, hogy itt vagyok neked, bármi van hozzám jöhetsz és beszélgethetünk.
-Köszönöm.- mondtam hálásan.
Már indultam vissza Amyhez, hogy rákérdezzek mi is történt a golyó után a lánnyal. Amikor Tina szobája mellett elmentem és döbbenten néztem a két farkast ahogy alszanak. A fehér tiszta nyugodtsággal aludt a nyugtató után ám a fekete farkas a homlokát ráncolva aludt. Majd egy könny távozott szeméből.....

UNSTOPPABLE |Befejezett|Où les histoires vivent. Découvrez maintenant