Na de engem nem ez érdekel csak azon reménykedem, hogy megélem ezt az évet a suliba.......
Na az a helyzet, hogy odaértünk. Kiszállás után megköszöntük Alexnak a fuvart. Aztán hangos motor bürrögéssel megérkezett Achilles is. Persze mondanom se kell, hogy az összes ribanc odanézett és elkezdett sipákolni. Esküszöm olyanok mint amikor a kisgyerek nyalókát kap. Huhh. Na de lényegtelen, megyek az évnyitóra. Ma ugye ünneplőbe kellett jönni nekem egy sima fekete térdig érő ceruzaszoknya és egy fehér csipkés ing, cipőnek meg egy magasított talpú cipő.~Műsor után~
Mivel voltam olyan ügyes és elhagytam az osztályom, mert elmentem mosdóba ezért most a tanári felé tartok. Annyira örülök, mert kitalálták,hogy cseréljünk osztályt a 9.-esekkel. Ám ez se mehet nekem zökkenőmentesen. Útközben valaki elfutott mellettem és megéreztem rajta azt a tipikus farkas szagot. Utána futottam. Az udvaron találtam rá, ahol épp leült egy padra és sírni kezdett. Egy lány volt. Közelebb mentem hozzá és leültem mellé. Amikor odahuppantam felkapta a fejét (gondolom csak akkor érezte meg a szagom ami nem lehetett túl kellemes, mert ennyi futás megizzasztott. Na jó, a farkas szagra gondoltam). Megvillantotta ragyogó, könnyben úszó sárga szemét nekem, amit én is viszonoztam. Majd megszólalt:
-Nem tudtam, hogy más falka is van a városban.
-Én sajna tudtam.-mondtam neki nevetve.
-Amúgy Sofia vagyok.
-Tina. Szóval Sofia tudom, hogy csak most ismertük meg egymást, de elmondanád, hogy miért sírtál az előbb? Ha nem bízol bennem nem muszáj elmondanod.
-Igazándiból most költöztem ide és új falka meg minden régi haverok falkatagok elfelejtése, szülők elválása. Ez így minden most összejött. Az új falkába még csak egyszer beszéltem az alfával Adammel, de a többieknek még a nevét se tudom.
-Mikor költöztél ide?
-Tegnap.
És ez volt az a pillanat amikor ránéztem az órámra és leesett, hogy mekkora idióta vagyok.
-Mi a baj?
-Hát tudod suli van első nap és bent kéne, hogy legyünk a terembe mert igaz, hogy pár perc múlva kell csak ott lenni de nem akarok elkésni, mert még a teremszámot se tudom. Amúgy te melyik osztályba fogsz járni?
-11.c
-De én nem láttalak a műsor alatt vagy én voltam vak?
-Nem nem voltál az. Csak késve jöttem meg.
-Aha.
Még beszéltünk pár szót majd megkerestük a termünket........~2 hónappal később~
Ahhj ez a suli olyan rossz és mellette még edzésekre is kell járni, mert az okosak szerint megint ,,vadász veszély" van. Az a két hónap alatt nagyjából semmi nem történt. Csak annyi, hogy négyen legjobb barátok lettünk, Maja már felépült és iskolába is jár, Achhal minden nap veszekszek valami hülyeségen, Alexxal meg Ryannal meg tudunk beszélni mindent......
VOUS LISEZ
UNSTOPPABLE |Befejezett|
Loup-garou❛❛Egy farkas valódi ereje nem a fogaiban, sebességében vagy képességében rejlik, hanem a falkáéban.❜❜ -Akár az életem árán is megvédenélek.-két kezébe fogta az arcom és folytatta - Tudom, hogy nem voltam itt mindig neked és sajnos ezen nem tudok vál...