Zabij .3. - Nie

571 32 9
                                    

Nie... Nie umiem. Jego oczy są tak podobne do moich... Widzę w nich strach. Nie potrafię...

Zacząłem rozcinać linki by wypuścić smoka. Skoro ja nie mogę go zabić, to nikt.

Byłem pewien, że smok zabije mnie od razu. W końcu tyle zabiłem jego pobrateńców, że teraz może się zemścić. Dlatego dziwne było to, że on po prostu odleciał. Zostawił mnie całego i odleciał.

Skoro tak chce. No dobra. Ruszyłem z powrotem do osady, gdzie wszyscy patrzyli na mnie ze strachem. Byłem jednym z najsilniejszych więc to normalne, że się boją.

Ruszyłem do ojca by pomóc mu w nie wiadomo czym. Ciekawa robota. Naprawiełem domy, rozdawałem ludzią jedzenie i rozmyslałem. Jak ja mogłem tak poddać się przy jednym smoku? Przecież te gady to mordercy! Tak jak my...

Wciąż żyje

Dlaczego ten smok jeszcze oddycha?

Wciąż mam przyjaciela

Powinien juz dawno gnić

Uratuje mnie

Zabije go przy następnej okazji

Jeszcze nie był moim przyjacielem. Ale jest cząstką mnie. Uratowałem sam siebie .

Nadszedł wieczór. Po bardzo wyczerpującej pracy, wreszcie mogliśmy odpocząć. Aktualnie wiedziałem na oknie i patrzyłem w gwiazdy. Ciekawe czy moja mama tam jest. Na pewno... W końcu podobno była bardzo dobra kobietą... Zabitą przez smoki! Jak ja mogłem dać tak uciec temu robakowi?! To nie jest w stylu wikinga! Ani wojownika! Ani... Tch... Głupi smok namieszał mi w głowie.

Postanowiłem, że przejde się po lesie. Może znowu znajdę tego smoka lecz tym razem urwe mu łeb.

Spakowałen do torby szkiciwnik oraz sztylet i wyszedłem z domu. Ruszyłem do miejsca gdzie wypuściłem smoka.
-Dlaczego ja jeszcze żyje? - zapytałem sam siebie i ruszyłem dalej przed siebie.

Trafiłem do Kruczego Urwiska i tam znalazłem moją zgube. Czarny smok próbował wydostać się stąd, ale przez zniszczony ogon nie mógł latać. Nareszcie mam okazje go zabić! Nareszcie mogę zemścić się za mamę! Nareszcie pokaże wszystkim ci we mnie watpili! Ja! Jako pierwszy wiking zabije Nocna Furie! Jako...

Pierwszy człowiek będę latał na smoku.

Efekt motyla |Jak Wytresować Smoka| [Poprawiane] Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz