02

21 6 0
                                    

Acceptable Love ( 02 )

♡♡ Kongsi Buku ♡♡

Class A-2 Suasana dia dalam kelas menjadi senyap apabila Miss Kwon masuk .  

" Class , today we have a new student . Please be nice to her . " Miss Kwon memandang ke luar , memberi isyarat kepada Minji yang berada di luar kelas , untuk masuk . Minji masuk dengan gementar apabila mata-mata yang berada di dalam kelas itu memandang ke arahnya . Dia berdiri disebelah Miss Kwon .

" Introduce yourself . " Miss Kwon memberi arahan . Minji menunduk hormat 90 darjah .

" Annyeonghaseyo , nae ireum Park Minji . You can call me Minji or whatever you want . I just moved here 2 days ago . And please take care of me . Thank you " Sekali lagi Minji menunduk selepas selesai memperkenalkan dirinya .

" Kim Jong In . " nama seorang pelajar lelaki disebut oleh Miss Kwon .

" Nae ssaem? " soalan yang ditujukan kepada Miss Kwon dihiraukan . Apa yang pelajar lelaki itu nampak daripada gerak-geri bibir Miss Kwon adalah

" Awak boleh duduk sebelah dia . "

Mungkin itu ditujukan kepada Minji . Minji berjalan ke tempat duduk yang dituju , iaitu di sebelah pelajar lelaki tersebut . Semasa pembelajaran bermula , Minji hanya menjeling sahaja buku latihan milik Kim Jong In , seatmate nya .

Semasa mendaftar , dia masih belum mendapat buku-buku latihan . Lagi tiga hari dapatlah . Miss Kwon perasan akan tindakan Minji.

" Kai , behave yourself . Minji belum dapat buku lagi tu . Please share " nasihat Miss Kwon .

" Kai? Kim Jong In? Banyak betul nama dia " kata hati Minji . Kim Jong In menolak sedikit buku latihannya ke meja Minji .

" Gomawo " Minji menunduk sedikit kepalanya tanda terima kasih .

" so formal . " desis hati Kim JongIn .

♡♡♡♡♡

Acceptable Love ( 받아들일 만한 사랑 ) + oshWhere stories live. Discover now