*Olay akışı bozulmadan bölüm düzenlenmiştir.*
Multi : Rüya
*hatırlatma*
Okurkuşlarım, canlarım.. öncelikle kitabi cahillik zamanında yazdım. Yani, Wattpad'e geldim, diğer yazarlardan görünce heveslenip yazdım. Kitaptan UTANIYORUM. Başlarda noktalama işaretlerine bile dikkat etmeden yazmışım. Bir kaç bölümğ düzelttim, gerisine üşendim.
Her neyse, SON BÖLÜMLER DIŞINDA gerisi cahillikle yazılmıştır. Ama emin olun yazarken çok eğlendim ve eğlendik. Güzel zamanlar geçirdim, silmek istemiyorum. Hem de yıllardır emeğim var. Lütfen anlayışla karşılayın, sizi seviyorum💜
-23.09.2019
*hatırlatma bitti**Kitap yeni olduğu için hatalarım olabilir.*
Eveet bir kitapla karşınızdayım ... Hadi iyi okumalar.
Ben Rüya, bana genelde 'Bela' derler. Neredeyse her gün başıma bir bela açarım. Batmanı çok severim tabiki. Birde lanet abim var. 25 yaşında doktor. Kendisi çok gıcık, odun birisidir. Annem ve babam Güney Kore'de. Birde çok yakın arkadaşım Kumsal var, sarışınım benim. Onunda abisi yurt dışında okuyor. Annesi ve babası da yurt dışında. Abim Berk, ben ve Kumsal aynı evde yaşıyoruz. Abim Kumsal'ı kardeşi gibi, Kumsal abimi abisi gibi görüyor.
Abim hastanede. Ben ve Kumsal evde oturuyoruz. Ama sorun da bu işte, sadece oturuyoruz! Bir anda ayaklanıp "Ben nutella almaya gidiyorum." dedim. Kumsalda hemen yanıtladı. "Bana da al."
Bende kafamı salladım. Ve yanıma bir miktar para alıp marketin yolunu tuttum. Soğuktan dolayı kendi kendime söyleniyordum. "Ulan götüm dondu be!"
*
Markete girdim. Allah'ım nutella nerde?
Çikolata reyonunu görünce yarış arabası hızıyla koştum. Son bir tane kalmış. Sonuncusunu almanın gururuyla göğüs gere gere çikolata uzandım.
Onu alayım derken birisiyle aynı anda tuttuğumu fark edip kafamı kaldırdım.
BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM.
Bir çocuk benim alacağım nutellayı benden önce alıp bana bakarak gevşek gevşek sırıtıyordu. Ben nutellayı çektim ve ağzımı araladım. "Önce ben geldim."
Hödük gibi görünen, nutellayı benden alan çocuk sırıtarak "Valla onu bunu bilmem. Ben alacağım."
Ben sinirle çocuğun karnına dirseğimi geçirdim ve "Ulan şurada bir kadın var saygılı olun, saygılı!"
Çocuk tek kaşını kaldırarak, "Elin de baya ağırmış! Git başka yerden al bana ne?!" derken bir çocuk daha geldi ve konuşmaya başladı.
"Doruk kanka noluyor ? Bu kim?"
Ben sırıtarak, "Demek adın Doruk!" dedim ve ekledim. "Pislik."
Doruk denilen bana döndü ve "Ver şu çikolatayı! Mert sende bir şey yapsana"
O sırada diğerinin adınıda öğrenmiştim. Mert tebessüm ederek "Kanka boş ver başka yerden alalım. Kız sonuçta." dediğinde ben başımı salladım ve "Bence de!"
Doruk elimden nutellayı aldı ve kasaya doğru yürüdü.
Bende arkadan seslendim. "Yaa off öküz!"
Mert denilen güldü ve "Evet öyledir kendisi. Bu arada ben Mert." Bende sırıtarak "Ben de Rüya." dediğimde güldü ve Doruk'a doğru koşmaya başladı. Ben de sinirle marketten çıktım. Başka bir yerde bulamayınca eve doğru gitmeye Başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat Sevgilim ✔
Teen FictionBir insan neden başkalarına acı çektirmekten zevk alır ki? Neden bu hoşuna gider? Aşık olduğu adam için neden diğer insanlara acı çektirir? Ya da adam aşık olduğu kadın için neden başkalarına zarar verir? Adam kadının gözyaşına kıyamıyordu, onun bir...