7.Bölüm🌹

8K 284 84
                                    

*Olay akışı bozulmadan bölüm düzenlenmiştir.

Multi: Mercan

Eveett.. Şimdi benim yayınladığım her bölüme yorum yapan ve beğenen tatlı okuyucularım var...

iyi okumalar ...

Doruktan: 

Rüyaların evinin önüne geldiğimde arabadan indim ve koşarak Rüyanın odasının balkonuna çıkan ağaçtan tırmanıp balkona girdim. Kapı açıktı ulan bizim soğuktan götümüz donuyor  hanım efendi balkon kapısı açık yatıyor!

O sırada içeriye girdim ve Rüya uyuyordu. Işığı yaktım ve Rüyanın yatağındaki kanları gördüm! 

Koşarak yanına gittim ve karnından 2 kere bıçaklandığını fark ettim . Sonra acele ile Rüyanın telefonundan Kumsal'ı aradım. Aynı evde kaldıklarını unutmuşum! Telaştan ne yapacağımı bilmiyordum. Kumsal odaya girdi ve ben ağlayarak konuşmaya başladım."Keşke ona hiç böyle sözler söylemeseydim! Canını yakmasaydım hepsi benim suçum.."  derken odaya Rüyanın abisi girdi . Ve birden bağırmaya başladı.

"Rüya! Lan ne yaptın kardeşime?!" sesi öfkeli ve titreyerek çıkıyordu. 

Ben gözlerimi silerek, "Ben bir şey yapmadım geldiğimde bu haldeydi." dedim. Rüya'nın abisi ambulansı aradı ve tekrardan konuşmaya başladı. "Kumsal koş Aylin ablaya haber ver çabuk!"

Aylin dedikleri kadının kim olduğunu merak etmiştim. 

Kumsal gittikten sonra Rüyanın abisi beni bir süre süzdü.

"Eğer bu işte bir parmağın varsaa.." Diyerek Rüyanın yaralarına bakmaya başladı.  

****

Hastaneye geldiğimizde Rüya ameliyathaneye girdi. Abisi doktormuş yeni öğrendim. Onunla girdiler ama Rüyayı nasıl kırdım? Nasıl ona kötü davrandım..Hepsi benim suçum.

O sırada hastaneye koşarak giren Nilay'a çevirdim başımı Nilay sinirle bana yürüdü.

"Ne yaptın lan sen?!" dedi. Ben bana bağıran Nilay'a sinirle "Ben bir şey yapmadım!" diyerek savundum kendimi. Sonra araya giren Kumsal Nilay'ı götürürken "Sessiz olun burası hastane!" dedi sakince.  

Bu Serhat'ın işiydi! Kesin o bıçakladı.  Şansımız dönse götümüze girer zaten, biri gelir biri gider! Derdi benimle olan insanın, benimle alası olmayan geri zekalı bir kıza zarar vermesi.. Vicdanım el vermiyordu.

O sırada ameliyathaneden çıkan Berk'in yüzü gülüyordu. Demek oluyor ki ameliyat iyi geçmiş. Koşarak yanına gittim ve "Rüya nasıl?" diye sordum. Meraklı bakışlarıma döndü "İyi bu arada seninle konuşucaz. Diğerleri nerede?"

Ben bilmiyorum anlamında kafamı salladım.

****

Rüyayı görmek için odaya girdiğimizde hala uyuyordu.

Sonra Nilay yanıma gelip "Sen hala burada mısın?" dedi sakinliğini korumaya çalışarak. Adı Aylin  olan orta yaşlardaki kadın araya girdi. "Nilay kızım tamam hadi otur!" 

Nilay susmak bilmiyordu sonra kaşlarını çatarak, "Çık şu odadan!" dedi. Kumsal Nilay'ı kolundan tuttu ve "Lan otur!" diyerek çekiştirdi. Nilay ise dolan gözlerini silerek "Yaa gitsin İstemiyorum Seni!" dedi. Sesi titriyordu, Kumsalda Nilay'a bakarak "Otur Nilay lütfen.." dedi yalvarırcasına.

O sırada Rüya gözlerini açtı ve ben hemen yanına gittim. Sonra Rüya konuşmaya başladı.

"Burası neresi lan?"

Psikopat Sevgilim ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin