35.Bölüm🍓

3.5K 180 59
                                    

Multi: Doruk ve kasları skdjkskd

Köprücük kemikli bir bölüm olacak ama ben kaslarını koydum çocuğun.

Tamam Rüya abla vurma lan! Yemediler kocanı. Kızlar kapatın gözleri lütfen.

#istismardeğilcinayet!

Bu insanlar ne kadar kötü ya... Daha süt kokan bebeğe nasıl yapıyorsunuz lan! O bir çocuk anasını satayım. Kendini nasıl koruyup kollayacak? Sen onun ağzını tutup çığlık atmasını, bağırmasını engellerken o ne acılar çekti ulan! Küçücük çocuk şuan neler yaşıyor.. Oturamıyor bile lan! Tuvaletini de yapamıyor! Allah belanızı versin! Ne istediniz daha günahı olmayan çocuktan pislikler! O kadar iğrenç insanlarsınız ki... Nefret ediyorum sizden. Öbür dünyada o çocukların iki eli sizlerin yakasında olacak! Ben tecavüzcülere idam yasası istiyorum amk! Yeter lan! Millet hala istismar diyor. Sokucam istismarınıza.. İdam olsun bu ülkede!

Geçen bir haberde okumuştum Kuzey Kore başkanı  bir genç kızı tecavüz eden 3 kişinin idam edilmesini emretmiş! 

Adam lan bu başkan! Kelinden öptüğüm başkan sevdim seni..

 Bu yasadan istiyorum lan ben!

#idamyasasıistiyoruz.

Şimdi sizden gelen  iki soruyu daha cevaplamak istiyorum.

- Cidden uyumayı ve yemek yemeyi çok mu seviyorsun?

Evet arkadaşlar çok seviyorum. 20 saat uyuma rekorum var ama uyandığımda hala uykum vardı. Ve ben doymak nedir bilmem skdjskdk Uyku olimpiyatları olsa rekor üstüne rekor kırar Türkiye birinciliğini bırak dünya birinciliği bile getiririm. 

- 3 dilek hakkın olsa ne dilerdin? Ama sonsuz dilek hakkı falan yok.

Birincisi sınırsız yemek ve uyku.. İkincisi sevdiğim tüm ünlüleri başta BTS olmak üzere görmek. Üçüncüsü de.. BTS üyesi Jimini mıncıra mıncıra öpmek dcxpşlejds

Tamamdır... Arkadaşlar bu bölümü yazarken Rüya'nın psikolojisine bürünmem çok zor oldu. Biliyorsunuz o manyaklaştı iyice. Kafayı uçurdu. Delirdi yani.. Neyse..

Sanki ben çok normalim skdjskd

İyi okumalar.. Mert'in hepinize selamı var!

Rüya'dan:

Sonunda şu lanet hastaneden çıkınca derin bir nefes verdim. Ve kendi kendime:

- Oğlum şu ağaca bak! Ne kadar güzel.. Arabalarının tekerlekleri çok güzel dönüyor. Kaldırımdaki desenler bile çok güzel anasını satayım!

derken Kumsal kafama vurdu ve:

- Mal mısın lan?

dediğinde onu umursamadan arabaya bindim. Telefonumun ön kamerasını açıp kendime baktığımda önce bir çığlık kopardım. Sürücü koltuğunda oturan abim şaşkınlıkla:

- Ne oluyor lan?

derken ben:

- Ulan maymuna dönmüşüm!

diye söylenirken Nilay:

-  Güzel kızım sen bu halana çekme olur mu?

diyerek karnını okşuyordu. Abimde amin amin dercesine kafa sallıyordu. Sevmeyin zaten beni!

Kimse beni sevmiyor!

- Mal ya.. Ergen triplerine girdi resmen!

- Sus kız sen!

Psikopat Sevgilim ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin