Helllooooo
Yaklaşık 2 hafta oldu galiba bölümler gelmiyor. Elimden geldiğince atmaya çalışacağım. Her neyse... Kitabın konusunu unutuyordum az kalsın skdsjfkdjfkd
Hadi okuyun okuyun.
Arkamı döndüğümde korkuyla X'i aramaya başladım. Ağacın altında siyah kapşonlu birisini fark ettim. Kesinlikle bu oydu. Suratını kapatmış kafasını yere eğmiş bir şekilde duruyordu. Korkuyla ilerlemeye başladım.
Bir anda bana eliyle 'Dur' işareti yaptı. Belindeki tabancayı fark edince bir adım geri gittim.
Ya ben korkağın tekiydim, ya da etraftaki insanları düşünüyordum.
- Dram yapma lan bana.
İç sesim bile bana karşıyken daha fazla korkamazdım. Hızla yürümeye başladığımda X elini beline götürdü. Gözleri gözlerimle kesiştiğinde duraksayarak geri geri ilerledim.
Hayır bu olamazdı.
Gözlerimi kırpıştırıp tekrar açtım. Hayalde olmadığına göre, yeniden gelmişti. Hayatımı karartmaya, beni ağlatmaya...
Kumsal'dan:
Mert karşımda tıkınırken ben tam iki gün sonra olacak düğünün hayalini kuruyordum.
Her şey tamamdı. Ev, eşyalar, gelinlik, düğün salonu, damatlık, pasta....
Nilay ve Berk yeniden kavga etmişlerdi.
Su çok tehlikeli birisi, sıra Nilay ve Berk'in arasını bozmaktaydı. Ve başardı. O sırada bir anda telefonuma gelen mesaj ile içimi bilinmeyen bir korku kapladı.
Gönderen: Bilinmeyen Numara
Demek evleniyorsun, umarım iki gün içinde Rüya Doruk'tan ayrılır ve onunla mutlu bir yaşam süreriz.
Bu kim lan?
İçimden Rüya'nın mal şakaları... diye geçiştirip ayağa kalktım.
E yani başka ne olacak?
Saçlarımı karıştırıp ayağa kalktım. Mert merakla:
- Ne oldu ?
derken saate baktım ve:
- Hastam var. Sonra görüşürüz.
dedikten sonra odadan çıktım.
X'ten: (Okuyucular merakta yazar piç smile skfjskfk)
Elbet bir gün benim olacaksın Rüya Çakır.
Ve sen, Doruk Atar! Rüya senin adını bile hatırlamayacak.
Gülerek arabama bindim ve Rüya'nın işten çıkış saatini beklemeye başladım. Telefonum çaldığında hemen açtım.
- Efendim Su?
- Nilay ve Berk tamam.
- Aferin sana. Şimdi Sıra bizde!
- Anlamadım?
-Sen Doruğu alacaksın, ben Rüya'yı
- Nasıl olacak o iş?
- Ben seni sonra ararım.
Telefonu kapatıp hastanenin kapısından çıkan Rüya'yı takip etmeye başladım.
Ya beni seçecekti, yada ölecekti.
Telefonumu çıkartık planımı uygulamaya başladım.
Gönderilen: Rüya'm
Şimdi ya benim olacaksın, ya da öleceksin? Hangisi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat Sevgilim ✔
Novela JuvenilBir insan neden başkalarına acı çektirmekten zevk alır ki? Neden bu hoşuna gider? Aşık olduğu adam için neden diğer insanlara acı çektirir? Ya da adam aşık olduğu kadın için neden başkalarına zarar verir? Adam kadının gözyaşına kıyamıyordu, onun bir...