30.Bölüm☘

4.3K 179 89
                                    

Multi: Berk

Arkadaşlar gittikçe daha büyük bir aile oluyoruz.. Sizlere çok teşekkür ederim...

İyi Okumalar..

Rüyadan:

Evin önüne gelince Doruğa ani bir saldırı gerçekleştirince koşturmaya başladı. 

Doruğu yakaladığımda sırıtarak:

- Şuan çok uykum var ama sonra görüşeceğiz!

dedikten sonra Doruğun yakasını bıraktım ve eve doğru koşturmaya başladım.

Eve girince odama çıktım ve duş alıp geceliklerimi giydim. Sevinçle kendimi yatağa attım ve düşünmeye başladım yine...

Ulan bu Doruk bana adam akıllı çıkma teklifi bile etmedi! Şimdi de evlilik teklifi etmiyor! Ben mi edicem lan hıyar! Hey Allah'ım ya...

Bir anda aklıma gelen şeyle duraksadım. 6-7 yıl önce lisedeyken hocalarla laf dalaşı yapıyorduk. Ne günlerdi ya... Bir anda sırıtmaya başladım. Ne fena bir kızmışım ben lisedeyken yaa..

***Geçmiş zaman***

Sınıfa girdiğimde yine geç kalmıştım.. Hoca bana ters bir bakış attı ve:

- Nerede kaldın?

dediğinde ben gülerek:

- Hiç sormayın hocam yolda gelirken Ahmet amcanın kafası koptu....

derken hoca kaşlarını çatıp:

- Geç yerine.

diyerek söylenmeye başladığında yerime geçtim ve dersi kaynatma planları kurmaya başladım. Sonra bir anda ayağa kalkıp:

- Hocam ben defterimi evde unuttum yazamam.

dedim. Aslında getirmiştim. Hoca ise sinirle:

- Kendini de unutsaydın evladım!

dediğinde ben ayağa kalktım ve ellerimi belime koyup:

- Bravo hocam çok komiksiniz defterimi evde unuttum diye kendimi de evde unutacağım bundan  sonra tamam!

diye söylenirken hoca elini başına götürdü ve:

- Sen makyaj mı yaptın?

dediğinde ben şaşkınlıkla:

- Hayır hocam ben ve makyaj yapmak! Ayıp! Şu Defnenin suratına bakın birde 

derken Defne sinirle:

- Ben doğalım bir kere!

diye bağırdığında ben sırıtarak:

- Hocam kızın suratındaki boyayı belediye görse yeni boyandı, oturmayın yazısı asar. Hala ben doğalım bir kere diyor.

diyerek yerime oturduğumda sınıfta kıkırdama sesleri yükseldi.

***Şimdiki zaman***

Şimdi ise bu anılara mal mal sırıtıyorum...

****

 Alarm çalmadan önce uyanmanın sevinci ile yatağımdan ayaklandım ve içimde horon tepen gergedanları umursamadan banyoya muhteşem bir uçuş sergiledim. 

- Evde kaldın bacım!

- Eyvallah iç ses... Yarama tuz basma be!

Harbiden evde kaldım lan ben! Doruk benimle evlenmek isteseydi evlenme teklifimi alırdım demi!? 

Psikopat Sevgilim ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin