39.Bölüm🍓

3.4K 146 95
                                    

Selamın Helloo

Tamam çok geçmeden Mert için sorulan  soruları cevaplayacağım skdjskf Birde çoğunuz özelden sormuş lan neyse hadi başlayalım. 

- Kumsalı İlk gördüğünde ne hissettin?

Kumsalı İlk gördüğümde onu pek sevmemiştim. Çünkü ben sarışın sevmem. Sonra  Kumsal sayesinde sarışınların da  çok iyi yemek yaptığını öğrendim. Bir süre sonra ona aşık olmuştum.

- Neden bu kadar açsın?

Bende bilmiyorum.  Ama Kumsal ile evlendiğimde aç kalmayacağıma inanıyorum.

Şimdi özelden sorduğunuz sorular geliyor...

- Evin yanıyor olsa ilk olarak hangi 3 şeyi çıkartırdın?

Önce buz dolabımı çıkartırdım. Yemek önemli çünkü. Sonra Kumsalı ve kendimi çıkartırdım. (Mal mısın Mert ya daha yemek düşünüyor aq kjakkds)

- Espri yapamamak mı? Yoksa 1 saat aç kalmak mı?

Ama en hassas noktamdan vuruyorsun. İkisi de benim hayatımın anlamları. Neyse tamam 1 saat açlığa dayanırım herhalde. Belki ara ara götürürüm çaktırmayın   (Lan sjdhajkdks)

-Senin sahnelerini resmen anırarak okuyan okuyucularına ne demek istersin?

Yemek yiyin. Bol bol yemek yiyin ve iyi espriler yapın.

"Bok ye Mert!" Bu da bir Kumsal atasözüdür arkadaşlar sjjdkskd Bana soru sorun demiştim ya. Onu ciddiye almayın arkadaşlar. O kadar çok soru var ki. Ne yapacağımı şaşırdım.

Neyse sırada Kumsala sorulan sorular...

Kumsala sormak istediklerinizi buraya bırakın.

Neyse çok konuştuk. Hadi iyi okumalar.

Evin içinde bir kargaşa oluşmuşken Berk elindeki çanta ile yanıma geldi ve:

- Doğurdun mu lan? Burada mı doğdu? Lan benim çocuğun evde kendi başına mı doğacaktı? Kaderimde buda mı vardı anasını sat-

derken ben sinirle:

- Lan mal mısın? Ne doğurması. O gelip gidiyor arada bir.  daha doğuma bir ay var sen daha bebek doğuyor sanıyorsun ya..

dediğimde Berk:

- Ne yani? O kadar telaş boşa mıydı? O kadar prova yapmıştım.

diye söylenirken ben gülerek:

- Birde prova yapmış yaa.

derken oflayarak ilerlemeye başladı.

Tamam itiraf ediyorum çok fenayım. Suyum geldi sanması için bir oyun oynamış olabilirim. Ama sadece ne yapacağını merak ediyordum. Yoksa ben çok normal bir insanım, kankalarım da öyle.

Rüya'dan:

Doruk mutlulukla benden ayrılırken:

- Bugünün uğruna sana çok güzel bir şey söyleyeceğim.

dedi sarhoşlukla. Evet yine içmişti. Neymiş efendim? Çok mutlu olmuş. Ve tam 3 saattir burada onu bekliyorum.

Doruğa tek kaşımı kaldırıp döndüm ve:

- Ne söyleyeceksin bakalım?

dediğimde Doruk bir süre gülerek bana baktı. Sonra elini cebine atarken:

Psikopat Sevgilim ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin