4.Bölüm🌹

9.1K 323 131
                                    

*Olay akışı bozulmadan bölüm düzenlenmiştir.*

Multi : Mert 

İyi okumalar lütfen vote verin bir voteden bir şey olmaz arkadaşlar :((

Doruktan:

Rüyayı arabaya bindirdim ve ondan alacağım  intikamların hepsi aklımda.. Ama bu aralar bende bir gariplik vardı. Bir şeyler oluyordu sanki. Rüyanın gözlerinin bana baktığını hatta içinden şu an ''Acaba bana ne yapacak'' diye düşündüğünü de biliyordum. Arabayı çalıştırdım ve giderken cebimden çıkardığım sigarayı ağzıma götürüyordum ki Rüya durdurdu ve konuşmaya başladı 

"Lütfen artık içme şunu! Çok zararlı." diyerek gözlerime yeşillerini diktiğini görünce elimdeki sigarayı geri paketine götürdüm. Bilmiyorum. İçimden bir ses öyle istiyordu. Rüya ''Burası neresi?'' diye sorunca ben yanıtladım ''Benim evim''

Arabadan indik ve eve doğru yürümeye başladık. Sonra bana döndü ve  ''Bana ne yapacaksın'' diye sordu bende cevaplama gereği duymadım. O sırada kapının önüne gelmiştik. Anahtarımla  kapıyı açtıktan sonra önden girdim. Rüyanın girmesi gerekiyordu ama ben böyle şeyleri sevmem! Mert gibi değilim.  Eve girince Rüya eve baktıktan sonra şaşkınlıkla "Bu ev senin zevkine hitap etmiyor ki!" dediğinde umursamadan montumu çıkardım. Sonra Rüya ya dönerek "Montla kalmayı düşünüyorsun herhalde" dedim.

Rüya montunu çıkardığına elinden aldım ve kaldırdım.  ''Beni takip et'' dediğimde peşime takıldı ve mutfağa girdiğimde bana bir bakış attıktan sonra ağzını araladı.

"Ne yapacağız burada?"

"Ben değil sen yapacaksın."

Dediğimde  gözlerini kocaman açtı ve "Nee ben ve yemek yapmak?!" dedi. 

Ben kafamı salladım ve mutfaktan çıktım. Sonra arkadan gelen sesini duydum.

"Yapmazsam ne olur?" dediğinde ona yaklaştım ve tam bağıracakken o tekrardan konuştu. 

"Tamam yaa.. bağırma çarparım ağzına!"

Kaşlarımı çatarak mutfaktan odama çıktım ve cebimdeki sigarayı çıkartıp çöpe attım. Bilmiyorum. İçimden bir his öyle diyor..

Rüyadan: 

Bir bu eksikti zaten! Bir Doruğun hizmetçisi olmamıştım oda oldu! 

Dolaptan  çıkardığım malzemeleri tezgahın üstüne koydum ve yapacağım yemeği düşünürken aklıma gelen yemekle parmağımı şıklatıp ''akçaabat köftesini '' yapmaya başladım. Sonra telefonum çaldı ve arayan Nilaydı açtım ve konuşmaya başladım.

"Efendim Nilay?"

"Kanka sen niye Doruktasın?"

"Hiç sorma sonra anlatırım hadi bay bay"

"Öyle olsun  bay bay!

Anlatmam 2 saatimi alır şimdi!  

 Doruk mutfağa girdi ve "bitmedi mi daha acıktım." dediğinde ben hayır anlamında kafamı salladım sonra konuşmaya başladım.

"Hem niye sen kendi yemeğini kendin yapmıyorsun? Senin hizmetçin miyim ben?!"

Doruk kafasını evet anlamında salladı ve "2 günlüğüne böylesin! Okulda dahil." dedi.

Ben gözlerimi kocaman açtım sonra elimdeki köfteyi koyup ellerimi temizledikten sonra Doruğa doğru yürüdüm ve "Lan babanın uşağı mı duruyor! Kafana göre ceza veremezsin sen." dediğimde Doruk elini masaya vurdu sonra bağırarak "Ben sana görüşücez dedim!" dedi.

Psikopat Sevgilim ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin