Teşekkür|Tavsiye|Veda 🎈

3K 91 49
                                    

Multi: İnsanların bana karşı tepkisi spdxkd

HER NEYSE. BU SATIRLARI SADECE BENİ ANLAYACAK İNSANLAR OKUSUN.

OKUMAYA BAŞLAYACAKLAR BİTİRMEDEN ÇIKMASIN LÜTFEN.

İlk olarak teşekkür...

Sizlere çok teşekkür ediyorum Psikopat Sevgilim ailesi.

Bu kitap benim ilk göz ağrımdı. Evet ilk başlarda daha yeniydim, hevesliydim. Yanlış ve anlamsız paragraflar yazdım. Hatalar yaptım.

Ama siz kitaptaki büyük yada küçük hataları görmezden gelip bana destek oldunuz. Mesajlarınızla, yorumlarınızla beni mutlu ettiniz. 

Depresyonda olduğum zamanlar oldu, hep beraber atlattık. Şu soktuğumun hayatı üstümüze geldikçe Psikopat Sevgilim ailesi olarak bizde onun üstüne gittik. Bu kitabı okurken bazen altımıza kaçıracak şekilde güldük, bazen gözümüzde yaş kalmayana kadar ağladık.

Pişman mıyız peki bundan?

Sizlere beni ben yaptığınız için teşekkür ederim. Dertlerimi dinlediniz, anlattınız. Hatta bir kaçınız ile instagram'dan görüntülü konuştuk bile.

Gerçekten sizi çok seviyorum.

Sınavlarım vardı, saatlerce sınavlarıma çalıştım ama siz benden bölüm bekliyordunuz. Yayınlamasam siz üzülecektiniz. Ama yayınladım.

Bazen sabahlara kadar bölüm yazdığım oldu. Gerçekten. Sırf sizin içindi.

Bana destek olduğunuz için sağolun, iyi ki varsınız...

Şimdi size yazardan tavsiye...

Biz hayata bir kere geliyoruz, o yüzden yaşayın. Hep gülün, güldürün. Somurtmayın lan, somurtanlar erken yaşlanır.

Okulda bed görl olucam diye somurtmayın, doğal olun.

Mesela Ölmeden önce yapılacaklar listesi hazırlayın. Ben hazırladım, kankamla beraber yapacağız. 

Ve o maddeler o kadar saçma ki yapılması için cesaret ister.

Maddelerden biri: "Sokakta 5 yaşlının elini öp ve harçlık iste, vermezlerse kaldırıma oturup ağla."

Evet gerçekten böyle spxclşjxoplşöc

Bir İpek atasözü derki: "Bir yerde mutlu olabilmenin yolu oraya sıçabilmektir."

Evet bu benim hayat felsefem. Bir yerde mutlu olmak için orayı batırın.

Pislik bizim işimiz sdpdxmokldsxö

Oh oh 4n1k... En sevdiğim dizi olur kendisi. Çukuru satmadım hee.

#Teambarış lı kalın lcxkjfddf

Birde, insanlar dalga geçebilirler. Mesela benim hayallerimi küçümseyenler bile var. Sırf Kore'ye gitmek istiyorum diye bana "Sen müslüman değilsin" diyorlar.  

BTS'i seviyorum diye "Sen vatan hainisin"diyorlar.

Park Jimin'e çok ilgim var, ondan hoşlanıyorum diye "Cehennemliksin" diyorlar.

Kardeşim cehenneme benimle gelip sen mi yanacaksın? Ne karışıyorsun sana ne aq çekemiyorlar yaa

Umurumda mı?

Çokta fifi, çokta tın...

Var ya şu kadarcık umurumda değiller. 

Ya da bana erkek gibi davrandığım için "Abi" diyenler var. Buda umurumda değil.

Ben "ELALEM NE DER?" diye yaşamıyorum.

Bana nişanlara, düğünlere vs. giderken zorla elbise giydirirler. Makyaj yaparlar. Sevmiyorum bilmiyorum neden ama hoşlanmıyorum işte.

Her neyse, size tavsiyem "İnsanlar böyle yaparsam/Şunu dersem/Şunu giyersem" vs. ne der diye düşünmeyin.

SON OLARAK EN ACI BÖLÜM.. VEDA..

Abi koskoca 8 ay nasıl geçti ya?

Cidden daha geçen hafta aralıktı sanki, ne ara ağustosa geldik?

Sizi asla unutmayacağım Psikopat Sevgilim ailesi..

Hayatta her şey mutlu sonla bitmeyebilir, bu kitapta bunu anlatmak istedim. Umarım anlayanlar olmuştur.

Evet... Hep beraber ağladık, güldük ve... Ve the end.. Yani son..

Ne diyeceğimi bilmiyorum, cidden. Ne yapacağımı kavrayamıyorum.

Arkadaşlar gerçekten bana içinizi dökebilirsiniz. Seve seve dinlerim, hatta isteyenlerle instagram'dan görüntülü konuşabiliriz.

Kapım size hep açık olacak...

Ve son olarak;

Eğer birisi sizi üzerse, ona benim eşsiz okurum olduğunuzu söyleyin.

Sizi seviyorum, desteğiniz, yorumlarınız ve voteleriniz için tenk yu. Kendinize iyi bakın, iyi ki varsınız Psikopat Sevgilim Ailesi!

İnstagram:mochipek

İnstagram:mochipek

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

BTS'li kalın...

Başlangıç: 21.12.2017

Bitiş:04.08.2018

Psikopat Sevgilim ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin