6.Bölüm🌹

9K 299 223
                                    

*Olay akışı bozulmadan bölüm düzenlenmiştir.*

Multi: Mert ve Kumsal 

Çok tatlılar dimi? 

İyi okumalarr...

Doruk elini duvara yasladı ve bana sinirle yaklaştı. O sırada sınıfa giren kişi şaşkınlıkla bağırdı.

"Ohaa!"

"Me- mert yanlış anladın! Doruk bana bağırıyordu sadece bira-" dediklerime karşılık Mert kafa salladı. "Biliyorum. Doruk gerçekten çok değer vermişse yapar. Sonuçta 8 yıllık arkadaşım."

Ben sustum Dorukta beni süzdükten sonra ağzını araladı.

"Eğer bir daha aynı şeyi tekrarlarsan sonucu çok ağır olacak!" 

Doruk çıktıktan sonra sinirle sıraya oturdum. Mert ise yanıma koşarak geldi.

"Noldu kankipörfektom?"

Ben ağlamaya başladım ve '' Doruk bana çok kötü davranıyor. '' dedikten  sonra Mert sinirle elini masaya vurdu ''Acımasızdır o, kalp kırmayı sever. '' dedi ve ben ayağa kalkıp çantamı aldım gidiyordum ki Mert ağzını araladı.

"Nereye daha ders bitmedi?"

Ben göz yaşlarımı silerek yanıtladım. "Bugün erken çıkıcam Doruğu görmek istemiyorum."

Mert kafasını salladı ve ben çantamı alıp çıktım.  Okulun çıkış kapısına gelmiştim ki  bir el kolumdan tuttu. Arkamı dönünce konuşmaya başladım.

"Doruk dokunma bana demedim mi?"

Doruk elini çekti."Sen nereye?" 

Bende cevap vermeden yürüyordum ki bir anda sesini yükseltti.

"Seyyar Çene! Sana dedim."

Soyyor çono! Sono dodom!

Kaşlarımı çattım.

"Erken çıkacağım bugün." 

Doruk bana bakarken yürümeye başladı. 

"Bekle bende geleceğim."

Yukarı gitti ve ben kapının önünde oflayarak bekledim. Hayır neden kuyruğun gibi peşimden geliyorsun anlamıyorum? Göbeğin bana mı bağlı senin?

O sırada Doruk geldi.

"Montunu unutmuşsun al."

Montumu aldıktan sonra okuldan çıktık.  Ve ben eve doğru gitmeye başladım.  Dorukta hala peşimden geliyordu. Bende söylenmeye başladım.

"Eve gidiyorum Doruk, Serhat yok bana bir şey olmaz." 

"Yürü benim eve."

Kafamı '' Hayır '' anlamında salladım ve ilerlemeye başladım. Doruk arkadan kolumu çekti.

"Bir daha demeyeceğim bin şu arabaya."

Oflayarak arabaya oturdum. Dorukta binince bana  döndü ve "Kemerini tak." diyerek uyardı.

Aman be taktık hayvan.

****

Eve gelince arabadan indim ve konuşmaya başladım.

"Bugün sende kalamam ! yeter artık. Abim sinirlenmeye başladı."

Doruk umursamadan kapıyı açtı ve içeriye girince bir kadın vardı. Koşarak yanımıza geldi ve Doruğa sarıldı. Dorukta şaşkınlıkla baktı. "Anne sen mi geldin? Eve nasıl girdin?"  Annesi olduğunu yeni öğrendiğim tatlı kadın konuşmaya başladı.

Psikopat Sevgilim ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin