Multi: Serhat
Öhöm öhöm küfretmeyin çok yakışılıdır kendisi
Öncelikle selamın hello :')
Bugün bir arkadaşım fotoğraflarımın ve kitaplarımın internette olduğunu söyledi. Bende google amcadan arattım. Evet buraya ilk geldiğimde koyduğum kapak fotoğrafımdan itibaren her şey google'da bu iyi bir şey mi kötü bir şey mi bilmiyorum.
Tabiki bir süre sonra kitap kapakları google da görülüyor ama benim fotoğrafımda vardı. Ay bilmiyorum.
Kesinlikle sorumluluk kabul etmicem pdlcxkjfd
Her neyse finale son bir bölüm gelin ağlayalım.
İyi okumalar..
İlk defa korktum onu bu kadar çok kaybetmekten.
Şuan baygın bir şekilde kucağımda ölümü bekliyor sevdiğim çocuk. Hemen telefonumu elime alıp abimi aradım.
"Abi, abi ne olur çabuk gelin Doruk çok kan kaybediyor."
"N-ne ne oldu? Neredesiniz?"
Derin bir nefes alıp etrafa baktım.
"Ormandayız"
"Ne ormanı konum at geliyoruz."
"T-tamam, ambulans getir! Ağır yaralı, bilinci yavaş yavaş kapanıyor."
"Sesin kesik kesik geliyor Rüya, konum at ambulans ile geliyoruz."
Telefonu kapatıp konum attım ve çaresizce beklemeye başladım.
"R-rüya, git buradan."
Doruğun ağzından akan kan ellerime bulaşmıştı. Ağlamaktan vücudumda sıvı kalmamıştı resmen.
"Doruk sus! Konuşma."
Boynumdaki fuları Doruğun yarasına bastırırken yavaşça gözlerinin kapandığını hissettim. Bedenini sarsarak bağırmaya başladım.
"Doruk, kapama. Kapama gözlerini ne olur!"
Doruk ne kadar kapatmamaya çalışsa da yapamıyordu. Öksürüyordu, ağzından gelen kanlar daha da artmaya başladı.
"Doruk. Aç gözlerini! Doruk uyan!"
Kafası sağ tarafına düşen Doruğun daha fazla dayanamadığını fark etmiştim. Hıçkırarak hem ağlıyor, hemde bağırıyordum.
"Yardım edin!"
Biz böyle bitemezdik, biz Rüya ve Doruk'tuk. Masalımız mutlu son ile bitmeliydi. Daha hayallerimiz vardı bizim.
"Doruk aç gözlerini, kapama ne olur uyan! Ne olur."
Onun benim kollarımda öleceğini bilseydim beraber ölürdük çoktan. Daha onun bile olamamışken böyle gitmesi imkansızdı. Allah'ım ne olur bir mucize olsun, ne olur.
Yaklaşık yarım saat olmuştu. Doruk hala baygındı.
"R-rüya.."
"E-efendim Doruk? İyi misin?"
Çok zor konuşuyordu, nefes almakta bile zorlanıyordu.
"Üşüyorum.."
Bir süre durdu ve tekrardan konuştu.
"Ömrün saçların kadar uzun olsun.."
"Üşüme Doruk üşüme! Ne olur bir daha kapama göz-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat Sevgilim ✔
Ficção AdolescenteBir insan neden başkalarına acı çektirmekten zevk alır ki? Neden bu hoşuna gider? Aşık olduğu adam için neden diğer insanlara acı çektirir? Ya da adam aşık olduğu kadın için neden başkalarına zarar verir? Adam kadının gözyaşına kıyamıyordu, onun bir...