Bölüm şarkısı: Benim biricicik ve ilk kadın idolüm ALEYNA SOLAKER-ÖLÜRÜM HASRETİNLE
Şimdi buraya veda şeysini yazmayacağım. Bundan sonraki bölümde size beni ben yaptığınız için hem teşekkür, hemde kitabımı okuyup destek olduğunuz için veda yazısı yazacağım.
İsteyen şarkıyla okusun..
Şuan kardeşim keloğlan'ı seyrediyor, kafam karışık ne yapacağımı bilmiyorum dspxljemdsşxkf
O Keloğlan çok akıllı lan.
Neysee..
İyi okumalar..
Elime kesmiş olduğum saç parçalarına aldım ve ağlayarak mezarlıktan çıktım.
Bir kadın neden saçlarını keser ki? Ya da kestiğinin sadece saçları olduğundan emin miyiz? Bir kadın sadece saçlarını kesmez. Umudunu kaybeder kadın. Çaresiz hisseder, kendisine sorar 'Neydim?' ya da 'ne oldum?'
Nasıl bu noktaya kadar geldiğini düşünür sürekli. Dışarıya gülümsesede içinde fırtınalar kopar. Ne demiş şair: Dışımda yaprak kımıldamıyor, içimdeyse fırtınalar kopuyor..
Seven bir kadının gülümseme sebebi vardır mutlaka. İşte o kadın, önce gülümsemesini, sonrada saçlarını keser. Hatta belki daha sonra bileklerini.. Belki damarlarında taşıdığı asil kanı bir gecede akıtacak, ertesi gün ise tüm ülke annesinin çığlıklarıyla uyanacaktı?
Arabama binip Serhat'ın evine doğru ilerlemeye başladım. Ona aynısını yaşatacaktım, bende onu bıçaklayarak öldürecektim.
O sırada çalan şarkıyla durdum. Bu şarkı bizim şarkımızdı.
Hıçkırarak ağlamaya başladım. Hava yağmurluydu. Tamda böyle bir günde beraber bu şarkıyı dilemiştik, sarılmıştık.
Yar ellerin nerde?
Ya benide götür,ya da gitme.
Bilirsin sensiz ben hiç yaşayamam ki
Ölürüm hasretinle.
Oysaki çok yalvarmıştım 'kapama gözlerini, gitme' diye.. Buna rağmen kucağımda can verdi.
En acısıda bu değil mi zaten? Sevdiğin gözlerinin önünde ve senin kucağında ölüyor.. Ama o hep sol yanımdaki yarım kalan hayalim olarak kalacaktı.
Serhat'tan:
Şuan Rüya'nın buraya geldiğinden adım gibi emindim. Benden intikam alacaktı. E tabii bende onun eline silah verecektim..
Fazla mı saf sandınız beni? Ben ölmeyeceğim, o ölecek.
7 yıldır intikamla kurduğum plan tıkır tıkır işliyordu.
Mutluydum. Rüya'dan da intikamımı alacaktım.
Belki aileleri çok acı çekecekti ama olsun. Bana yaşattıklarını çekecekler.
Silahı arka cebime koydum. Ellerime siyah bir eldiven giydim ve bahçe kapısının önüne silahı koydum.
Sinsice güldüm, Rüya fazla saftı.
Su'yun fotoğraflarını bir poşete koydum ve çöpe attım. Artık burada durmalarının lüzmu yoktu.
Sadece on dakika sonra Rüya'da geberip gidecekti. Ondan da kurtulduktan sonra ilk uçakla Londra'ya gidip yeni bir hayat kuracaktım.
Bavulumu odanın kenarına koydum ve dışarı çıkıp beklemeye başladım.
Rüya'dan:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat Sevgilim ✔
Fiksi RemajaBir insan neden başkalarına acı çektirmekten zevk alır ki? Neden bu hoşuna gider? Aşık olduğu adam için neden diğer insanlara acı çektirir? Ya da adam aşık olduğu kadın için neden başkalarına zarar verir? Adam kadının gözyaşına kıyamıyordu, onun bir...