ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6-Μεθισμενοι

419 30 6
                                    

Το κεφαλι μου με πονουσε αφανταστα. Δεν θυμωμουν πως ειχα παει στο κραβατι μου αλλα μαλλον ο Χαρρυ με εφερε εδω μετα το ξεσπασμα μου. Ανεβικα τις σκαλες αθοριβα και τον παρατιρουσα που καθοταν σκεπτικος.

- Σου αρεσει αυτο που βλεπεις? με ρωτησε ξαφνικα

Δεν του απαντησα καν. Ετσι κι αλλιως το θυμα δεν μπορει να εχει καλη σχεση με τον θυτη. Πηγα σερνοντας τα ποδια μου στην κουζινα και τοτε ενα χερι με αρπαξε και με κολλησε στο ψηγειο.

-Οταν σου μιλαω θα απαντας! μου φωναξε ο Χαρρυ που φαινοταν πραγματικα εκνευρισμενος. Κουνισα το κεφαλι μου καταφατικα κοιταζοντας τον με τρομο.

- Λοιπον . ξαναπε

- Εγω θα βγω να εισαι ησιχη γιατια θα σε παρει και θα σε σηκωσει. συνεχισε και πηγε στο δωματιο του. Για 2 λεπτα εμεινα ακινητη κοιτωντας το κενο. Δεν πρεπει να τον νευριαζω καλητερα ας παω στο δωματιο. Καθος πηγαινα προς τα κει ο Χαρρυ με φωναξε.

-Ελα λιγο πανω!

Αρχισα να ανεβαινω τις σκαλες , ετσι κι αλλιως επρεπε να τον ακουω γιατι αλλιως ποιος ξερει τι θα γινονταν. Μπηκα δειλα στο δωματιο του. Ηταν ημιγυμνος χωμενος μεσα στην ντουλαπα του. Εκανα λιγο θοριβο για να με προσεξει.

-Αννι! Δεν μου λες να βαλω αυτο ή αυτο? με ρωτα δειχνοντας μου 2 μπλουζακια.

Ενταξει σιγουρα ειναι διχασμενη προσωπικοτιτα.

Μια μου φωναζει και μια κανει λες και ημαστε παντρεμενοι.

- Εμ, νομιζω πως ειναι καλητερο το μαυρο. του ειπα τελικα.

-Μπα δεν μου αρεσει θα βαλω το μπλε. Δεν εχεις καλο γουστο! μου ειπε και γελασε

Του χαμογελασα κι εγω και κατεβικα κατω μεχρι που ακουσα την πορτα να κλεινει δυνατα. "Και παλι μονη" σκευτικα.

ΧΑΡΡΥ:

Εφυγα απο το σπιτι κλειδωνοντας την Αννι μεσα.

-Που σαι ρε μαλ.....

-Μην με βριζεις ρε ψυλε και μπες μεσα. ειπα στον Λιαμ κοβοντας τον.

-Που παμε ?

-Στο γνωστο. απαντησα και βολευτικα καλητερα στη θεση του συνοδιγου.

Μετα απο λιγο φτασαμε στο μπαρακι που συχναζαμε. Μπηκαμε με δυσκολια μεσα λογο του κοσμου και καθησαμε σε κατι σκαμπο μπροστα στον παγκο. Η ωρα περνουσε ευχαριστα μιλοντας για βλακιες ή χαζευοντας τα "καλα κοριτσια" που χορευαν και τριβοντουσαν πανω σε αλλους. Ειχαν και  ενα κομματι πανι που εκριβε τα απολυτος απαρετιτα αλλα φαινοταν οτι θα το βγαζανε σε λιγο κι αυτο! Οχι οτι με χαλουσε!

Μια μικρουλα που τριβοταν στον Λιαμ αφου τον ποτισε κανα δυο σφινακια ακομα τον πειρε μαζι της στις τουαλετες. "Μια χαρα θα περασει ο φιλος μου" σκευτομουν καθως κατευαζα το τριτο ποτο μου.

~Μετα απο 3 ωρες~

-Αντε Λια σηκω να φυγουμε η ωρα εχει παει τεταρτο και 3 ειπα  στον φιλο μου μεσα στην ζαλαδα μου.

- Τι λες ρε μαλακα! 3 και τεταρτο! ειπε γελοντας πεφτοντας  στον δρομο.

-οπα ρε! Σταματα τον χορο και παμε σπιτι.

- Χαρρυ παμε να το καψουμε!!!!!

- Ρε ειμαι κι εγω μεθυσμενος αλλα εισαι κι εσυ...!

-Οχι δεν μεθυσα απλα ζαλιζομαι

-αυτα τα λεγαμε στο δεκατο σφινακι!

- Χαχαχαχαχα! Εγω λεω να παρουμε την δικια σου απο το σπιτι και να βγουμε για κανα ποτακι μωρε! Να γλεντισουμε!

- Λια παμε στο σπιτι μου να την γλεντισουμε τοσες μερες την εχω!

- Χαχαχα! Ναι ρε! Και μαλακα μη με λες Λια παρεξιγει ο κοσμος!

-Δεν πειραζει! Παμε στην μικρη γιατι δεν κρετιεμαι.

- Χαχα! Τι εγινε ψηλε αγαμιες???

- Θεωρω καθικον μου πριν την σκοτωσω να την ξεπαρθενεψω.

- ΧΑΧΑ! αν ειναι καλη μετα θελω κι εγω.

- Τι λες ρε! Να βρεις δικια σου! Πριν απο λιγο δεν γα.....

- Αλλο ομως παρθενα ρε φιλε Χαρρυ!

- Εισαι τοσο βλακας ρε βλακα!

- Μοιαζουμε!

- Προσεχε ρε αμαξι! θα σε πατισει!

-Χαχαχα! πως πως πηγαινε εκει το τραγουδι? Νανανα νανανα!!!!

-Χαχαχαχαααα!

~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~

τα ταν!!!! Λοιπον ακουω! θελω την γνωμη σας! Τι θα γινει παρακατω? ( σορρυ για τις κακες λεξεις!) φιλακια!!!!!!! <3

Love Drunk..  ( greek fanfiction with 1 direction)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt