Σηκωθικαμε απο τον καναπε και πηγαμε στην κουζινα που ηταν η Αννι.Καθομασταν και οι 3 στο τραπεζι και τρωγαμε αμιλητοι κοιτωντας ποτε ποτε ο ενας τον αλλο.
-Ο Χαρρυ θα με παει σπιτι! ειπε ο Λιαμ.
-Εμενα παλι δεν θα με παει ποτε σπιτι! απαντησε η Αννι χαμογελοντας μου.
-Εμ ναι... Αντε Λιαμ σηκω να φυγουμε. ειπα εγω θελοντας να βγω απο την δυσκολη θεση. Σηκωθικαμε και βγηκαμε εξω κλειδονωντας την πορτα. Δεν μου αρεσει τωρα θα ναι μονη της ανοισιχω.....
ΑΝΝΙ:
Επιτελους μονη! Τωρα θα μπορουσα να ψαξω με την ησιχια μου οτι μου κριβει. Αποκλειετε να ερχονταν νωρις οποτε ειχα πολυ χρονο.
Ανεβικα τα σκαλια γρηγορα και μπηκα στο δωματιο του. Ανοιξα το συρταρι και πειρα το αλμπουμ στα χερια μου....
ΧΑΡΡΥ:
- Θα μου πεις τωρα ρε βλακα τι ηθελες να μου πεις??? ρωτησα τον φιλο μου καθως κατευθυνομασταν προς το αμαξι.
-Δεν ξερω αν πρεπει να στο πω. μου απαντησε μετα απο λιγα λεπτα.
-Τι εγινε ρε πες!
-Οταν φτασουμε γιατι τωρα οδηγας και μπορει να μας σκοτωσεις κιολας!
ΑΝΝΙ:
Εκατσα στο κρεβατι του και ανοιξα το αλμπουμ. Μεσα σε αυτο υπηρχε ενα σκηνη στο οποιο κρεμοταν ενα μεγαλο κλειδι. Ισως ηταν το κλειδι της πορτας που ηταν κλειστη.
Κοιταξα ξανα το αλμπουμ. Υπηρχε μια φοτογραφια μιας κοπελας γυρω στα 20 η φοτογραφια φαινοταν οτι ειναι τραβιγμενη απο μακρια. Η κοπελα χαμογελουσε καθως επινε καθε με μια φιλη της και με κοκκινο στυλο υπηρχε τραβιγμενο ενα μεγαλο Χ . Ακριβως απο πισω υπηρχαν τα στοιχεια της. Την κοπελα την λεγανε Ρεγκινα , ηταν 19 , δεν ειχε αδερφια και ζουσε με τους γονεις της 2 τερταγωνα μακρια απο το σπιτι μου. Η τελευταια λεξη ηταν αυτη που με ταραξε περισσοτερο: ΝΕΚΡΗ.
Ηταν ενα απο τα θυματα του, το 1ο κοριτσι που σκοτωσε. Γυρισα την σελιδα. Παλι μια κοπελα, ακομα πιο ομορφη , τα στοιχεια της και η λεξη νεκρη στο τελος. Ημουν σοκαρισμενη, 1η η Ρεγκινα , μετα η Αλις και μετα? Γυρισα γρηγορα την σελιδα για να δω την επομενη. Δεν μπορει! Αυτη, αυτη ειναι η αδερφη μου.... Η αδερφη μου δολοφονιθικε απο τον Χαρρυ οπως οι αλλες 2 κοπελες.....
~.~.~.~.~.~.~.~.~~.~.~.~.~~.~.~.
Ελπιζω να σας αρεσει ετσι οπως εξελισεται!! Σε λιγες μερες θα ξαναβαλω για να δειτε την αντιδραση της Αννις και μετα του Χαρρι! Ετοιμαστιτε καταληλα για ΜΕΓΑΛΑ ξεσπασματα! πολλα φιλια!!!!!! <3
YOU ARE READING
Love Drunk.. ( greek fanfiction with 1 direction)
Mystery / ThrillerΟταν ενας δολοφονος ερωτευεται το θυμα του, οταν αθωοι ανθρωποι θυσιαζονται, οταν ανοιγουν ξανα οι πληγες και οταν η εμμονη γινεται παθος τοτε υπαρχει ο απολυτος ερωτας!