-Δεν περιμενα να σε δω να τριγυρνας στους δρομους! Πως και σε αφησε ο Χαρρυ απο τα ματια του?
-Τι σε νοιαζει εσενα! του φωναξα προσπαθωντας να φυγω απο το κρατημα των δυο μαντραχαλαδων που με πονουσαν.
-Αφθαδιαζει κιολας! Δεν εμαθες τροπους τοσο καιρο στην αιχμαλωσια Αννι. Ισως πρεπει να μην λιγο ακομα. Ειπε ο τυπος και εκανε σημα στα πρωτοπαλικαρα του να με βαλλουν μεσα στο τζιπ.
Ισως τελικα να μην ηταν καλοι ιδεα να ψαξω τον Χαρρυ...
Χαρρυ:
Μετα απο 2 μερες:
Καθομαι με τον Λιαμ εξω απο τι ιατριου του ψυχιατρου και περιμενω. Δευτερη συνεδρεια μου σημερα. Κανενα ιχνος της Αννις ή της αστυνομιας... Δεν μπορει κατι συμβαινει δεν μπορει τοση ηρεμια. Το ιατρικο απορρητο απαγορευει στον γιατρο μου να μιλησει για ο,τι του πω. Ακομα δεν τον συμπαθω αλλα τον προτιμω απο την γκρινια του Λιαμ.
Κι αν εχει παθει κατι η Αννι? Πρεπει να μαθω που ειναι. Να ξερω τουλαχιστον οτι ειναι καλα ακομα και μακρια μου. Αν και φυσικα ειναι καλητερα μακρια απο ενα τερας...
Η γραμματεας με φωναξε για να περασω στο γραφιο του γιατρου μου. Ηταν μια σαχλη κοπελια σαν την Μπαρμπι , ψευτικη. Την αγριοκοιταξα και μπηκα μεσα.
-Γεια σου Χαρρυ! Κατσε!
-Γεια
-Λοιπον.... Ηρθε η ωρα να μου μηλησεις ανοιχτα νεαρε μου. Θελω να ξεκινησουμε με την ζωη σου. Πες μου για τα παιδικα σου χρονια και για τους γονεις σου.
-Δεν θελω να μιλαω γι αυτο.
-Μην θυμωνεις απλα θελω να εκφραστεις και να νιωσεις ανετα μαζι μου. Δεν ειμαι εχθρος σου αλλα φιλος σου. Ειμαι εδω για να σε βοηθισω.
-Ουφ.... Καλα ας τα παρουμε απο την αρχη...
Η μητερα μου ηταν δασκαλα και ο πατερας μου ηταν ο μπαμπας ενος μαθητη της. Ετσι γνωριστικαν , ερωτευτικαν , ο πατερας χωρισε και εγραψε την προιγουμενη οικογενεια του και μετα παντρευτικε την μανα μου .
-Αρα εχεις εναν αδερφο?
-Χα! Δεν ειναι αδερφος μου με μισει γιατι λεει οτι του εκλεψα την οικογενεια και φταιω εγω γι αυτο. Ειμαστε εχθροι μεχρι κε σημερα.
-Μαλιστα και μετα??
~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~ συγνωμη
YOU ARE READING
Love Drunk.. ( greek fanfiction with 1 direction)
Mystery / ThrillerΟταν ενας δολοφονος ερωτευεται το θυμα του, οταν αθωοι ανθρωποι θυσιαζονται, οταν ανοιγουν ξανα οι πληγες και οταν η εμμονη γινεται παθος τοτε υπαρχει ο απολυτος ερωτας!