Λιαμ:
Ο Χαρρυ σηκωθικε απο τον καναπε και εφυγε απο το σπιτι χτυπωντας με δυναμη την πορτα. Δεν τον προλαβα παντος ειχε πολλα νευρα αλλα νομιζω πως περισσοτερο ειναι πληγωμενος παρα θυμωμενος. Ειχε φυκαλισει εδω και χρονια τα συναισθηματα του και τις σκεψεις του. Απλα σκοτωνε χωρις να λυπατε ομως τωρα ειναι αλλιως. Η Αννι ειναι διαφορετικη απο τις αλλες.
Προσπαθισα να σημαζεψω τον χαμο που προκαλεσε νωριτερα ο φιλος μου και πηγα να δω την Αννι.
-Πως εισαι κοριτσι μου?
-Με χτυπησε. Δεν το πιστευω οτι με χτυπησε.
- Ελα μην ανοισιχεις λιγες γρατζουνιες εχεις μονο
-Και κατι σπασμενα πλευρα?
-Οχι καλα εισαι.
-Ο αλλος?
-Τα εσπασε ολα και εφυγε.
-Δεν το πιστευω πως μου εκανε αυτο το πραγμα.
-Ναι ηταν απαραδεκτο αλλα δεν ειναι κακος
- Τι λες μωρε! Πηγε να σε σκοτωσει, σκοτωσε 3 κοριτσια και η μια ηταν η αδερφη μου, με βιασε και αν δεν τον σταματουσεςθα με ειχε σκοτωσει. Ειναι καλο παιδι!!
-Δεν καταλαβες. Δεν ειναι κακος ειναι απλα ενα πολυ πληγωμενο παιδι. Εχει περασει πολλα και δεν μπορει να τον βοηθισει κανεις.
Ξαφνικα ακουστικαν κατι υχοι απο τον κατω οροφο. Καποιος ειχε μπει μεσα στο σπιτι... Υπεθεσα οτι ηταν ο Χαρρυ και ετσι κατεβηκα κατω να τον δω.
Δυστηχως για εμενα δεν ηταν αυτος αλλα 5 τυποι με κουκουλες και οπλα που συμαδευαν εμενα. Με εριξαν κατω χωρις να μπορω να αντιδρασω και αρχισαν να με χτυπουν.
-Που ειναι μιλα! με φωναξε ο ενας χτυποντας με στο προσωπο. Δεν με αφησαν να μιλησω και αρχισαν να με ξαναχτυπουν. "Η Αννι ειναι μονη της πανω" σκευτηκα προσπαθοντας να κουνηθω. Δυστηχως ομως δεν αντεξα και τα ματια μου εκλεισαν......
ΑΝΝΙ:
Οταν εμεινα μονη μου προσπαθουσα να κουνηθω χωρις καμοια μεγαλη επιτυχια. Ολο μου το σωμα πονουσε φριχτα.Φασαρια ακουγοταν απο τον κατω οροφο και στην συνεχεια ακουστικε ενας πυροβολισμος. Προσπαθισα να σηκωθω οσο πιο γρηγορα μπορουσα και σερνοντας το αριστερο μου ποδι και ανοιξα την μπαλκονοπορτα που δεν ηταν κλειδομενη προς μεγαλη μου τυχη. Βγηκα εξω και εκατσα σε μια απομακρη γωνια ωστε να μην με βλεπουν. Τρεις ανδρες μπεικαν αποτομα στο δωματιο και αρχισαν να το κανουν ανω κατω σαν να εψαχναν κατι ή καποιον.
-Κυριε κανεις απο τους 2 δεν ειναι εδω! φωναξε ο ενας
-Να παρει! παμε να φυγουμε αυτος ειναι αχρηστος.
Ποιον ελεγαν? Τον Λιαμ? Τι του εκαναν? Ποιον εψαχναν?
Περιμενα λιγο ακομα στο μπαλκονι και μετα μπηκα μεσα και προσπαθισα να καταλαβω αν αυτοι ηταν ακομα μεσα. Κατεβηκα αργα αργα τις σκαλες αλλα σταματησα αποτομα οταν παρατηρησα αιματα στο πατωμα. "Ο Λιαμ?!"
~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~
1ον καινουρια ιστορια!!!!
2ον τι λετε να παθει ο Λιαμ???
3ον (δεν εχει απλα το εγραψα!)
φιλακια!!!!!!!! <3
ESTÁS LEYENDO
Love Drunk.. ( greek fanfiction with 1 direction)
Misterio / SuspensoΟταν ενας δολοφονος ερωτευεται το θυμα του, οταν αθωοι ανθρωποι θυσιαζονται, οταν ανοιγουν ξανα οι πληγες και οταν η εμμονη γινεται παθος τοτε υπαρχει ο απολυτος ερωτας!