Kapitola 16.

98 5 0
                                    

O 3 měsíce později

Octavia: Bereš ji do školky? *Zeptala se Octavia, když Clarke oblékala Madi*

Clarke: Jo, první den vůbec. *Usmála se hrdě* Jsem tak šťastná za tento den.

Octavia: Vypadá krásně a ty také. *Usmála se, když políbila líce Clarke a Madiino čelo* Jdu za Murphym a Emori, aby jsme mohli nakoupit něco pro Madi.

Clarke: To je úžasné, O. Moc ti za všechno děkuju. Opravdu to pro mě hodně znamená. *Usmála se a zvedla Madi* Řekni ahoj tvojí tetě. *Madi si hrála s prstem Clarke a uchechtla se na Octavii*

* * *

Po odchodu do školky umístila Clarke Madi do její sedačky vzadu v autě a rozjela se. Madi najednou začala silně plakat a Clarke se jí snažila utišit tím, že jí zpívala, ale nestačilo to.

Madi pořád brečela a Clarke už to nemohla zvládnout, i když měla mít své oči na cestě a její ruce na volantu, otočila se za Madi, hrála si s jejím prstem a dělajíc na ní srandovní obličeje, aby Madi rozveselila, což jí zastavilo od toho, aby brečela, ale když Clarke otočila její oči zpět k cestě, bylo pozdě.

Nákladní auto do ní narazilo a její auto spadlo do propasti. Clarke už více neslyšela Madi plakat, což jí pomohlo uvědomit si, že je něco v nepořádku. Clarke stále mohla zavolat 911 a říct co se stalo, ale hned poté vzpomínky a všechno co viděla, bylo pryč a nahradila je temnota a prázdnota.

-------------------------------------------------------------------------------------------

Malý úvod pro 2. sérii 

Sweet Serial Killer  //Bellarke ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat