1.Bölüm

7.7K 831 109
                                    



Hava çok güzeldi, bazen derin bir uykuya dalıp bir daha da uyanmak istemiyorum. Kalın toprak üzerimi örterken nefesimin kesilmesini ve vücudumun minyonlarca parçaya bölünerek yok olmasını istiyorum. Vücudumu kemiren yüzlerce böceğe minnettar kalıp, beni yok etmekte gösterdikleri üstün çabalarından dolayı onlara bir Oscar heykelciği vermek istiyorum.

'Yılın en iyi kemirgeni.'

Tebrikler tebrikler.

Yalnızlığı seviyorum her ne kadar isyankâr gözüksem de. Ben güçlüyüm, güçlü kalmalıyım. İdeallerimi gerçekleştirip çok istediğim dans eğitmenliğini yapmak istiyorum. Bale, modern dans benim yaşam felsefem haline geldi. Ama şuan okulun bahçesinde herkes sınıflarında ders işlerken ben çimlerin üzerine uzanmış güneşleniyordum.

Bu şekilde o çok istediğin ideallerini nasıl gerçekleştireceksin lanet olası Kim Jongin? Kaldır koca çıkını ve sinirlerine hâkim ol. Güçlüyüm mutluyum diye etrafta dolanmaktan vazgeç! Yalnızlığı seviyormuş hah! Sen yalnızlığa mahkumsun.

"Neden sınıftan atıldın Jongin?" Siktir! Kendini anne rolüne kaptıran Oh Sehun.

"Geç kaldım ama bu kez benim suçum değildi!" Lanet olası haber spikerleri sabah sabah bir prens olduğumla ilgili benimle dalga geçmeseydi şuan o soruları bende çözüyor olurdum.

"Her seferinde aynı şeyi söylüyorsun senin derdin ne? Daha ilk senemizde çakmak mı istiyorsun? Pratikte iyi olduğun kadar sınavlarda da başarılı olmalısın Kim Jongin!"

"Siktiğin sınavına sabah dörde kadar çalıştım tamam mı? O sınavı verebilirdim. Ve sabaha karşı uyuduğum için otobüsü kaçırdım ve lanet spikerl-"

"Bıla bıla bıla....sürekli bahane sürekli bahane. Hocanın seni affetmesi mümkün değil! Geçen seferde evini su bastığı için çalışamadığın yalanını söyledin. Artık sana inanmıyor Jongin."

"Lanet olsun hayatım çok sikilesi durumda ve ben daha kimseyi sikmeden hoca tarafından sikilmek üzereyim."

"Jongin ağzın çok bozuk."

"Biliyorum."

"Yalancısın da."

"Yeni bir şey değil."

"Çok dağınıksın."

"Diğer türlü aradığımı bulamıyorum."

"Evine köpek bağlasan durmaz!"

"Siktir! Bu yüzden mi öldü 'yamuk'."

"Kim köpeğinin adını yamuk kayabilir ki?"

"Kafası yamuktu Sehun o nedenle sürekli duvarlara çarpa çarpa beyin kanamasından öldü."

"Hayır, Jongin açlıktan öldü. Kampa giderken evde bir köpeğinin olduğunu nasıl unutursun. Bir hafta boyunca eve uğramadığın için öldü yamuk." Lanet olsun ki haklıydı. Kendine bile bakamayan bir insanın köpekle ne işi olabilirdi ki!

"Her neyse. Kendime başka bir yol arkadaşı bulacağım."

"Jongin seni şikâyet ederim. Sakın başka bir hayvan alıyım diye düşünme! Toplu cenaze aracı gibisin. Evine her gelişimde bir hayvanını ölü buluyorum ve sen bunun farkında bile değilsin."

"Farkındayım nasıl farkında olmam. Onlarla yaşayan benim!"

"Jongin katlettiğin bir hamster, bir köpek, bir kedi, iki papağan, bir bukalemun, üç kaplumbağa ve sekiz balık varken mi? Daha sayabilirim!"

"Balık on iki taneydi. Ölmeden doğum yapmışlardı."

"Siktir! Birde dalga mı geçiyorsun?"

The Last PrinceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin