,,Mami, myslíš, že bych mohla být policejní kůň?'' zeptala se Trixie dychtivě.
,,Ne, Trixie, jen bys riskovala život,'' odsekla matka a dál se pásla bez zájmu o další konverzaci na toto téma.
Byla jsem smutná, protože jsem toužila dokázat víc, než moje matka.
,,Kéž by tu tak byl táta! Ten mně vždy ve všem podporuje. Ale kvůli těm pitomým dostihům na mě nemá skoro vůbec čas,'' posmutněla Trixie.
,,Ahoj Trix!'' zavolal hlas.
Trixie zvedla hlavu a rozhlédla se, kdo to volal. Byl to její nejlepší kamarád Paroh. Paroh byl černý kůň s hnědou hřívou.
,,Ahoj Parohu,'' zavolala Trixie.
,,Půjdeme si hrát na severní louku?'' zeptal se Paroh.
,,Fajn, ale musím se zeptat matky.''
Jen se na matku otočila a už slyšela její odpověď ,,jen běž''.
Nadšeně se rozběhla a běžela k Parohovi.
Ani se u něj nezastavila a rovnou běžela napřed na severní louku. Za chvíli za sebou uslyšela kamarádova těžká kopyta.
,,Stačíš mi?'' zeptala se provokativně Trixie.
,,Jasně a kdyby to bylo fér, tak bych tě nechal v prachu!'' řekl podrážděně Paroh.
Netrvalo dlouho a jejich závod skončil, protože Paroh nekoukal na cestu a narazil do starého parkurového koně. Jmenoval se Lotus.
,,O-o-omlouvám se,'' rychle vykřikl Paroh a já sledovala jak se to vyvine.
Starý kůň vrhl na malého hřebečka vražedný pohled.
,,Příště dávej pozor kam šlapeš! A teď odejdi,'' řekl podrážděně Lotus.
,,Tak pojď, půjdem dál, nesmíme ztrácet čas,'' řekla Trixie Parohovi, když poodešel od Lotuse.
,,Už běžím,'' zavolal Paroh na Trixie a ještě jednou se otočil a zadíval se na Lotuse. Ten se právě nakláněl nad jezerem a prohlížel si svůj odraz ve vodě.
ČTEŠ
Trixie
AdventureMé jméno je Trixie. Jsem 4 měsíční bílá kobylka s černou lysinou. Moje máma je kůň, na kterém se učí jezdci a můj táta je dostihový šampion. Mým snem je být policejním koněm.