,,Počkat, proč je tu znovu
a proč jsem tu já?'' divila jsem se.
Scéna se opakovala, ale tentokrát to bylo jinak. Byla jsem k němu blíž.
,,Co to říká?'' zeptala jsme se v duchu.
,,Tentokrát ho slyším,'' uvědomila jsem si.
,,Za pomoc mou, ty jsi opětovala ránu.
Nenechám to tak, jednou však přijdu a bude se mnou armáda a ty a tobě drazí budou pikati za tvůj dnešní čin,'' řekl.
,,Né! To jsem nechtěla! Počkej!'' vykřikla jsem, ale pozdě. Zmizel v lese jako předtím.
,,Kojot, kojot!'' vykřikla jsem a vzbudila se.
,,Neřvi!'' vykřikla klisna.
,,Omlouvám se!'' omluvila jsem se a snažila se znovu usnout.
Nešlo to, protože jsem si pořád opakovala jeho slova.
Až do rána jsem přemýšlela nad jeho slovy a měla jsem čím dál větší strach.
Ráno jsem si nevšimla, že mě odvedli na louku.
,,Ahoj Trixi!'' zavolal známý hlas, ale já mu nevěnovala pozornost, jen jsem se koukala směrem k lesu, kde zmizel kojot.
,,Haló!'' ozvalo se znovu a já se probrala.
,,Co? Kdo to je?'' zeptala jsem se.
,,To jsem já, Ben,'' řekl pes.
,,Ahoj,'' řekla jsem, ,,co potřebuješ?'' zeptala jsme se.
,,Mám pro tebe neskutečně úžasnou zprávu,'' oznámil nadšeně Ben.
,,Jo? A co to je?'' zeptala jsme se.
,,Dnes sem přijdou vybrat nové kandidáty na policejní akademii!'' odpověděl Ben.
,,Vážně?! To je perfektní!'' vykřikla jsem radostí.
,,No právě! Za chvíli se sem přijdou podívat, ale mohou vybrat jen dva,'' řekl Ben.
,,To se musím snažit,'' řekla jsem.
,,No tak jdi za nimi,'' řekl Ben.
,,Běžím,'' křikla jsem a rozběhla se k plotu.
Tam už stáli dva lidé a jeden porotce.
Když viděli, že k nim s radostí běžím, jeden člověk řekl porotci: ,,myslím si, že by Trixie byla dobrým kandidátem.''
,,Uvidíme. Potřebujeme jen ty nejsilnější, nejstatečnější a nejoddanější koně pro tuto práci,'' odpověděl porotce.
,,To jsem. To jsem...'' říkala jsem.
,,Kdy začneme?'' zeptal se porotce.
,,Třeba hned,'' odpověděl člověk, nasadil mi ohlávku a vedl mě do jízdárny.
Tam jsem předvedla pár triků, běhala jsem na čas. Bylo to dost náročné, ale za tu možnost úspěchu to stálo.
,,Dobře. To stačí,'' řekl porotce a vše si zapsal.
,,Máte ještě nějakého kandidáta?'' zeptal se porotce.
,,Nikoho tak slibného nemáme,'' řekl člověk. ,,Tak to je škoda. Nuže, nashledanou,'' řekl porotce. ,,Doufám, že najdete další kandidáty,'' řekl člověk a vyprovodil porotce pryč. Druhý člověk mě odvedl zpět na louku.
Tam jsem byla až do večera. Večer jsem byla odvedená do boxu a přemýšlela, jak dopadly testy. Věděla jsem, že bude pár dnů trvat, než se dozvím výsledky, ale neustále jsem doufala, že mě vyberou a na akademii se dostanu.
ČTEŠ
Trixie
AdventureMé jméno je Trixie. Jsem 4 měsíční bílá kobylka s černou lysinou. Moje máma je kůň, na kterém se učí jezdci a můj táta je dostihový šampion. Mým snem je být policejním koněm.