Kapitola 23

20 2 0
                                    

Po čase jsme došli k rozhodnutí, že žít na vlastní pěst je v této situaci nebezpečné,
proto jsme se rozhodli najít si stádo.
Po pár týdnech jsme našli menší stádo, do kterého jsme se připojili.
Teď už to bylo jedenáct měsíců po tom, co jsme odevzdali Kiru veterináři.
,,Tak jak se máš Trixie?'' zeptal se Paroh když vešel do mé jeskyně.
,,Je to dobré. Nemusíš mě pořád kontrolovat,'' řekla jsem.
,,Mám o tebe starost,'' řekl Paroh.
,,Nemusíš,'' řekla jsem.
,,Zvládnu se o sebe postarat,'' řekla jsem.
,,Já vím,'' odpověděl Paroh.
,,Běž pryč. Trixie potřebuje klid,'' řekl Vap.
,,Ale no tak. Nebuď tak tvrdý,'' řekla jsem.
,,Nemá tu co dělat,'' řekl Vap.
,,Na rozdíl od tebe mám,'' odsekl Paroh a začal zvedat pysky. Vap taky zvedl pysky a navzájem na sebe ukazovali zuby.
,,No tak hoši. Když vás takhle uvidí Jix,
bude problém,'' řekla jsem.
Hoši se uklidnili a odešli.
Když odcházeli, protáhla se dovnitř Héra.
,,Co se jim zase děje?'' zeptala se Héra.
,,Ale nic nenormálního,'' řekla jsem.
Ve stádu jsme byly dvě, co mohly bydlet v této jeskyni. Byly jsme totiž obě březí.
,,Ahoj Trixi. Jak jde život?'' zeptala se mě Héra. ,,Ale dobrý. Jen Paroh kolem toho dělá velkou věc,'' řekla jsem.
,,To víš. Duzo byl ze začátku taky příšerný, ale po čase se to uklidnilo,'' řekla Héra.
,,Snad bude takový Paroh taky,'' zadoufala jsem.
,,No nevím. Duzo není tak rodinný, ale Paroh vypadá skoro jako by měl být otec samoživitel,'' řekla Héra a já si povzdechla.
,,Víš od chvíle, co jsme přišli o Kiru, si přál mít vlastní hříbě,'' řekla jsem.
,,Mám pocit, že se bojí, že o své hříbě taky přijde,'' řekla Héra.
,,Ach, asi ano. Ale nelíbí se mi tu jen tak být. Chci kontolovat hranice. Chci něco dělat. Chci přispět stádu,'' řekla jsem.
,,Vždyť přispěješ. Díky tobě se naše stádo rozroste,'' oznámila Héra.
,,Svým způsobem máš pravdu,'' řekla jsem.

Ani ne před měsícem jsem děkovala za 100 zhlédnutí příběhu o Trixie a dnes vám znovu děkuji za neuvěřitelných 200 zhlédnutí. Moc vám děkuji. Jste úžasní.

TrixieKde žijí příběhy. Začni objevovat