Episode 12

587 34 8
                                    

(POV Taehyung)

Di cafe..

Aku lepak chill kejap dengan bts.. Dorang pon tengah beborak..manakala aku pula main phone.. Aku buka intstagram ..

Tetiba ade gambar Bomi ngan seseorang yg aku tidak kenali..seperti seorang lelaki😓... Rapatnya selfie..sapa do? Bf dia ke? Hmm comel pula Bomi buat muka cam tu.. 😝.. Aku mengkomen postnya..

 Aku mengkomen postnya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

1999 likes

__yoonBomi__ My Everything..

(Komen)

K.Taehyung95 ehem2..

-----------------

"Oi! Taehyung..kenapa muka stress ni?" sapa Jimin .m

"Mwo?.. Biasalah.. Kau tahu tak semalam..aku saja je usik dia dengan nakal aku sikit.. Dia terus lari tido ngan eomma dia.. So aku sorang2 je tido semalam.." kata aku sambil menceritakan hal semalam..

"AHAHA!" Mereka gelakan..

"Habis tu mesti kau sukakan tido sorang2.." ujar Jhope dengan ketwa kecil..

"Suka tu sukalah.. Tapi aku tak tido lena.. " ujar aku dengan biasa..

"Wae?.." soal Jungkook..

Aku mengangkat bahu tanda tak tahu..

"Mesti kau ingat Bomi kan.. Yela sejak korang kahwin..korang tido sama2..and semalam..kau tido sorang2.. Mesti kau rasa sunyi tak de orang teman kau tido right?" teka Jin yg a.k.a Doktor Cinta.

Dia tu bab cinta tahu je.. Banyak pengalamanlah katakan.

"Molla..but dia marah masih marah kat aku.." ujar dengan tersengih..

"Mesti dia benci kau teramat.." kata Jimin pula..

"Tu la.. " ujar aku..

"Mesti sekarang kau dah start sayangkan dia ni.. Wuuuu!" usik Jhopee..

"Otak kau! She is not my ideal type u know.." kata aku ..

"Asal? Dia kasar ke ngan kau kat rumah?" soal Jin pula..

"Kasar tu adalah.. Tapi kalau dia kat rumah lain lah.. Kat rumah dia macam perempuan penuh weh..kat luar macam jantan.." kata aku keliru ..

"Wau! She is interisting.. Luck la kau.." ujar Jimim dengan teruja..

"Ok la aku nak balik.. Bye! Kata aku terus balik..

------------------

Kelihatn sudah malam.. Dalam pukul 8 .. Aku pun dah sampai di depan rumah.. Aku masuk , aku tengok Bomi ngan Eomma ngan Appa sedang menonton tv..

My Wife is Not My Ideal Type?! Where stories live. Discover now