Episode 23

490 29 6
                                    

(POV Bomi)

Hmm.. Jam sudah pukul 12 tengah hari.. Taehyung dah pergi oustation.. Adui.. Alone la aku malam ni.. Eomma ngan appa pula oversea jugak..

Nak balik rumah parents Taehyung? Segan ah.. ~T_T~

Ahh sakit otak fikir.. Baik aku gi kerja..

------------------

Di hospital..

Sedang aku otw pergi ke bilik aku.. Tetiba ade seseorang menarik tangan aku..

"Auch!"

Huh?..

"Taeyeon?.. Ape kau nak ha?" soal aku terkejut..

"Hye!.. Kau ni degil kan!.. Aku bagi setahun setengah untuk kau tinggalkan Taehyung.. Asal kau tak tinggalkan dia?.. Oo lupe pula.. Korangkan dah couple.." kata Taeyeon sambil memerli aku..

"Taeyeon.. What's wrong with you?.. Kau pada dulu asyik kacau kehidupan aku.. Wae? .. Kau rampas Baekhyun dari aku.. Aku boleh sabar.. Tapi bila aku ngan Taehyung..kau nak Taehyung pula?.. Wae Taeyeon?" ujar aku dengan nada nak nangis...

Huaa! I need you Taehyung😭.. Apink!!😭
bts!!😭 kengkawan!!😭😭

"Kau yg perampas!" katanya dengan nada tinggi dan ingin melempang aku..

Tapi... Ade tangan yg menghalang..

"Stop it Taeyeon!.. Plis jangan kacau life dorang.." kata Jimin bersama Bts kecuali V ngan Jhope..

Kelihatan Taeyeon tersentak..

"Ahh!.. Aku belum puas lagi ngan kau Bomi!" kata Taeyeon lalu pergi..

"Bomi.. Kau ok tak?" soal RapMon..

"Aku ok.. Korang buat pe kat sini?" soal aku..

"Baguslah.. Kiteorang dtg sini nak lunch ngan Jin dan Jimin..then ternampak noona ngan Taeyeon.. Jadi kiteorang pergilah.." ujar Jungkook..

"Ouh... Ok la aku masuk kerja dulu.. Bye" kata aku terus menggerak langkah ke bilik aku..

------------------

Di bilik..

Aku menghempas punggungku ke kerusi yg empuk itu..

Waeyo?.. Taeyeon asyik nak rampas kebahagiaan aku?.. Dia still tak puas hati ngan aku lagi.. Omaigad.. Takutnya dia buat ape2 kat aku.. 😱..

Dah la aku tinggal sorang buat masa skarang ni..

Tetiba ade notifications masuk dari.

Seulgi - 1 message

Taetae💗- 5 message

Eunji- 2 message

Hurm.. Ofc ah aku buka Taetae dulu 😝😂

    Taetae💗
(Online)

Sayang.. Abang dah
Sampai ni..

Sayang buat pe tu?
Ok je kan?

Bomiii!!😭 i miss you!!
💓💋💋

My Wife is Not My Ideal Type?! Where stories live. Discover now