Episode 22

532 28 2
                                    

Keesokkannya..

(POV Bomi)

Aku tersedar dari tidur.. Aku tengok Taehyung still tido lagi position tidur meniarap.. Hadap aku..

Aku tenung je wajahnya.. Seperti aku dah rasa tak geli trhadapnya selepas aku kiss pipinya dan memeluk lehernya semalam..

Comel je dia tido..

Aku terus memeluk kepalanya dalam kedakapan aku.. Seprti tangannya memeluk pinggang aku juga..

Aku terbau rambutnya sungguh wangi.. Aku bermain ngan rambutnya yg lembut tu..

Seperti dia mengeratkan pelukan itu.. Aku rasa seprti ni menyebamkan mukanya ke dada aku.. Eyy! Dia ni.. Nasib aku dah tak geli ngan kau..

"Sayang dah tk geli ngan abang?" soalnye tersenyum petak..

"Ntahlah.." ujar aku..

Seperti dia menganjak ke atas bagi aku ngan dia bertentang mata..

"Abang buat haritu sebab..abang tak nak sayang geli.. Sebab tu abang bagi sisa abang kat sayang supaya sayang tak geli.. And sayang kene tahu..sayang abang punya .." katanya dengan memeluk pinggang aku erat..

Author pula rase geli >_<¦¦¦
Sambung2...

Aku agak terkaku apabila dia kata macam tu.. Lalu aku memberi senyuman..dan cubit pipinya.. Tah la aku suka sangat cubit pipi dia 😳😝..

"Nanti kite honeymoon nak?.. Kite tak pernah pergi lagi.." soalnya dengan soft face..😍..

"Boleh je..bila?" soal aku..

"Mm.. Esok abang gi oustation.. Dalam 2 3 hari nanti abang balik.. Sayang nak ikut tak?" soalnya..

"Mwo?.. Taknaklah.. Saya ade banyak kerja kat hospital tu.. Nanti nk ambil cuti lagi.." kata aku sambil mengusap rambutnya pula..

"Hurmm.. Rindulah abang nanti.." katanya sambil mencebikkan mulutnya..

Aku tersengih..

"Awak pergi ngan sape?" soal aku..

"Ngan Jhope..dan beberapa staff lain.." katanya..

"Oo..Taeyeon tak kacau awak ke?" soal aku mengusap pipinya pula..

"Adelah kekdang tapi abang wat bodo je.. Sebab abang ade sayang yg lagi sexy goals..😍" katanya sambil muka smirk..

K sampai tahap ni bulu roma aku mula naik tegak..

"Eii gatal.. Dah la.. Nak pergi mandi.." kata aku lalu bangun dari katil..

"Mandi sama2 lah.." katanya..

Aku membuat middle finger up kat arahnya..

"Ahaha.. Sejak bila sayang pandai mencarut ni? " soalnya sambil ketawa kecil..

"Dah lama pandai dah..cuma pendam je.." kata aku sambil mencapai tuala..

"Oo.. Abang tak nak..sayang buat cam tu lagi kat abang boleh?.. Tak baik tau.. " katanya lalu duduk..

"Yela Taehyung.." kata aku lalu masuk bilik air..

------------

Selesai je aku habis mandi...dan siap2 untuk pergi ke kerja..

Aku tengok dia sudah pun siap.. Mm mandi kat bawah le tu 😂..

Sedang aku ingin mengikat rambut.. Seperti Taehyung memeluk pinggang aku..sambil membau tepi rambutku dan tengkuk aku..

My Wife is Not My Ideal Type?! Where stories live. Discover now