Pada suatu hari ade seorang namja berjalan dengan segak sekali dan poyo..
(POV Kim Taehyung)
Ha aku lah tu yang author cakapkan...
"Taehyung..!" pangil kumpulan aku iaitu bts..
Aku pon pergilah kearah mereka..
"Jom gerak masuk kelas.." ajak mereka..
Aku pun mengatur langkah untuk bergerak ke kelas.. Tetiba masa aku nak masuk kelas ada seorang yeoja yg tarik tangan aku..
"Annyeong Taehyung.." sapa yeoja tersebut iaitu Taeyeon..
"Taeyeon?.. Annyeong" balas aku dan terus masuk ke kelas malas aku nak layan dia..
Btw dia ex gf aku.. Kiteorang break sebab dia curang ngan aku.. Erh.. 😒 tapi hati aku dah tertarik dekat seorang yeoja ni.. 😍 dia cute, sexy pon ade, lemah lembut, and tak leh aku lupa suara dia yg natural cute.. 😍..
Ideal type aku semua dia ada.. Nak tahu sapa?..
"Chorong.. Haii~" sapa aku dengan senyuman lebar sampai telinga..
Choronglah yg aku maksud tu.. 😳..
"Hai.." balasnya dengan senyuman..
Dia asyik study je.. Aku pun kekdang bosan gak tengok dia study..dan kekadang aku suka kacau dia.. Dia marah pehhh! Comel je.. Macam budak2 😍..
Sebenarnya aku agak byun sikit 😝 tapi aku still boleh tahan lagi.. Ideal type aku(ni author reka je..) Aku suka yeoja yg cute campur sexy.. Chorong tak ada lah sexy mana cuma dia suka pakai dress and seluar pendek nampak peha..tak sexy ke tu? 😳 .. Pastu lemah lembut.. Feminin lah kira.. Haish asyik desc Chorong lak ahahaha..
Pov end..
"Yo..yo..yo.. I m Bomi Apink.. " kata Bomi sambil rap lalu duduk di sebelah Eunji..
"Kiteorang tahulah.. Tak payah nak rap sangat boleh? Aku rap lagi best.." Kata Suga dgn menyidir..
"Ah! Diamlah.." Ujar Bomi sambil menanggalkan beg yg digalas olehnya..
"Chorong.. Pinjam buku math jap nak copy paste .." Kata Eunji dan meminta buku math Chorong..
"Copy paste je tahu.. Macam mana otak nak pandai.." Ujar Chorong sambil menyindir lalu memberi bukunya kepada Eunji..
"Ntah.. " sokong Taehyung..
"Korang2... Saem JaeSuk dah sampai!!" Kata ketua kelas yg selalu kabot iaitu..Kai..
Mereka pon cepat2 duduk tempat masing2..
Mereka pon berlajar macam biasa..
-----skip----
Waktu rehat..
Kriiiiiingggggg!
"Ok kelas.. Sampai disini saja.. Kai kumpul buku latihan geo..nanti lepas rehat hantar kat meja saya.." pesan Saem JaeSuk kepada Kai..
"Okeyh!" balas Kai lalu mengutip buku2 tersebut..
"Bomi mana buku kau? Cepatlah nak hantr ni.." kata Kai ..
"Nahlah. Tak reti sabar ke?" kata Bomi sedikit bengang..
Semasa Chorong nak beri bukunya kepada Kai tiba2 bukunya terjatuh atas lantai.. Taehyung cepat2 mengambilnya dan bagi ke Kai..
"Thnks Taehyung.." kata Chorong dengan senyuman manis..
"Gwechana.." balas Taehyung menggaru kepalanya..
YOU ARE READING
My Wife is Not My Ideal Type?!
FanfictieFf ni mengisahkan kehidupan 2 pelajar yg paksa kahwin awal.. Ff ni dari otak kepala author sendiri.. If kalau macam sama tu.. Maybe kebetulan.. >_< ..Cerita ni ade sweet,benci ,byun? Maybe sikit xD..dont worry otak author masih suci.. Hohoho!.. Hara...