Di sekolah..
Apink sedang berjalan sama2 ke rooftops..
Tiba2..."Hye!.. Kau jangan mimpi nak kahwin ngan Taehyung eh..Taehyung tu aku punya!" terjah Taeyeon dari belakang Chorong..
"Hye! Kau nak tuduh aku kahwin ngan Taehyung pahal?! ..aku tak kahwin ngan dia lah.." marah Chorong pula..
Bomi dah resah..
'Adumak! Si Pontianak ni dah tahu pula..' bisik hati Bomi ketakutan.
"Ha? Habis sapa yg kahwin ngan dia kalau bukan kau gf dia sekarang nih!" tengking Taeyeon sambil nak menampar Chorong.. Tapi sempat di tahan oleh Bomi..
"Woi!.. Kau jangan nk naik tangan kat kawan aku eh!.. Kau datang sini buat memekak pehal?!.." Bomi mensound Taeyeon dengan berani..
"Kau!.. Kau sekarang dah berani eh bersuara.. Dulu tak dengar langsung..!" kata Taeyeon sambil menepis tangan Bomi..
"Kau nak apa ha Taeyeon?.. Bukan ke kau cinta teramat kat Bacon kau tu.." soal Bomi sambil memerli..
"Kau mesti nak dia kan?..ambillah! Aku tak heran pun lah.. Aku nak Taehyung sekarang!" tengking Taeyeon..
Tiba2 Baekhyun muncul..
Bomi agak ketakutan dengannya..
"Ape bising2 ni?" soal Baekhyun lalu mensmirkan kat Bomi...
"Ni ha jaga Gf kau ni Baekhyun.. Tak habis2 buat hal.." Naeun bersuara..
"Gf?.. Buat pengetahuan korang.. Kiteorang dah putus..ok? Sekrng kiteorang nk hak kiteorang masing2.." kata Baekhyun lalu wink kat Bomi...
Bomi berpaling arah lain..
"Hye Chorong turas!.. Kau dengar sini.. Aku bagi amaran kau jangan mimpi nak kahwin ngan Taehyung aku ingat!" kata Taeyeon dengan memberi amaran dekat Chorong..
"Gilee.." ujar Chorong mengeluh..
Apink ingin beredar .. Tapi Baekhyun menghalang laluan Bomi..
"Tepilah" kata Bomi ...
"Sayang.. Jum kite gi dating kejap kat luar.." kata Baekhyun sambil membelai rambut Bomi..
"Woi Baekhyun kau dah gile ke!.. Jangan kacau Bomi lagi.. Kau dah buat dia merana pastu hilang rada.." Kata Namjoo pula..
"Korang boleh berambus sekarang tinggal aku ngan Bomi je boleh?.. Kiteorang nak dating kejap.." Kata Baekhyun lalu menggenggam tangan Bomi..
"Baekhyun ah!" Jerit seorang namja..lalu menghampiri mereka..
"Lepas!" Kata namja itu iaitu sapa lagi.. Taehyung ler sambil menarik tangan Bomi yg digenggam oleh Baekhyun tu..
"Taehyung shii.. Dah pndai jadi hero dah.. Kau kenapa ha? Kau yg tumbok aku semalam tu kn.." Kata Baekhyun sambil mendekati Taehyung..
Apink pula tarik Bomi bersama mereka..
"Ha a.. Asal?..nak kene lagi?" Soal Taehyung berani..
Tiba2..
"BAEKHYUN! TAEHYUNG! BUAT APA TU?! MASUK KELAS SEKRANG!" Kata Saem Jongkook yg perasan..
"Nasib kau..kalau tak dah lama muka kau aku pecahkan.." Bisik Baekhyun Kepada Taehyung lalu pergi..
Mereka pon masuk ke kelas ..
--------------------
Di kelas B-5
(POV Bomi)
YOU ARE READING
My Wife is Not My Ideal Type?!
FanficFf ni mengisahkan kehidupan 2 pelajar yg paksa kahwin awal.. Ff ni dari otak kepala author sendiri.. If kalau macam sama tu.. Maybe kebetulan.. >_< ..Cerita ni ade sweet,benci ,byun? Maybe sikit xD..dont worry otak author masih suci.. Hohoho!.. Hara...