Ppoommm!!ppoomm!!
(POV Bomi)
Huh?.. Bunyi dua tembakan..Kenapa aku x rasa sakit? Aku membuka mata dengan perlahan..
"Police!! Dont move!! Turn down now!.." Kata Polis tu..
What?! Kenapa Taehyung ade kat depan aku? 😱😨 dia terus jatuh ke bawah lantai dgn lemah..
Taehyung yg cedera.. Di bahagian bahu kiriya.. Aq terus mengangkat kepalanya ke atas riba aku..
"Taehyung!!" Jerit Bts trkejut..
Aku tgk Baekhyun pun kene tembakan.. Maybe dia tembak Taehyung n polis tembak dia.. Taeyeon , Baekhyun dan bodyguard dorang pon kene tahan..
Tetiba air mata aku terjatuh apabila aku tgk keadaan Taehyung di depan mata aku.. Bajunya penuh dengan darah yg banyak..
"Taehyung... Mianhnaee... Kenapa awak selamatkan saya... " kata aku sambil menangis lagi..
"Bo..mi.. Ah.. P p lis.. T-trust me.. " kata Taehyung dengan suara yg lemah.. Sambil tangan kanannya memegang pipi aku..
"Taehyung..." Kata aku dengan lemah..
Aku tak boleh nk cakp ape..
Apink ngan bts pon dtg ke arah kiteorang..
"V ahh.. Bertahan.." Kata Jimin.."Sayang.. I love you.." Kata Taehyung lalu dia memejamkan matanya..
"Taehyungg!!" Jerit aku sambil menangis teresak2..
"Taehyung..ireona.. Ireona!!" Kata Bts and Apink pula..
---------------------
Kami semua berada di Hospital kat New Zealand..
Semua keadaan sudah oke.. Kami pon dah bersihkan badan dan baju kami..
Bts ngan Apink sedang menunggu di luar wad Taehyung..
Aku hanya termenung di taman yg berdepan hospital tu..
Aku rasa sangat serabut.. Aku tak thu lagi cite sebenar ape yg Taehyung ngn Taeyeon buat.. Aku masih lagi sakit hati ngan Taehyung.. Dalam keadaan mabuk.. Dia manalah sedar ape yg dia buat..
Sekrng.. Aku tak thulah Taeyeon mgndung ke tidak.. Tapii...aku rasa yeoja yg bisik kat telinga aku tu sapa ha?.. Dah la pakai topeng.. Tak silap aku..dia kene tahan juga.. Ape niat dia?..
Dengan segera.. Aku pergi ke balai polis bersama Bts dn Apink untuk tanya yeoja tu ..
Di balai polis...
Seorang perempuan yg sangat aku kenali..iaitu kawan baik Taeyeon.. Yoona?..
"Yoona.. Kau ke yg bisik kat aku semalam?" Soal aku..
"Ye Bomi.. Maafkan aku..dan pihak Taeyeon yg selama ni dia buat kat kau ngan V.. " kata Yoona dengan nada yg brsalah..
Kami semua terdiam..
"Actually..kejadian semalam..." Yoona menceritakan ape yg terjdi malam semlm..
Flashback~~
Pada malam tersebut.. Taeyeon call V untuk berjumpa.. Dn dia ugut V ..kalau V tk jumpe dia mlm tu.. Dia akan sebar gambar2 yg tak senonoh yg V dan dia lkukan..
Jadi.. V pon dtanglah.. Tapi Taeyeon memungkiri janjinya.. Dn tterus hntr gmbr trsebut dekat kau Bomi..
V memberonta..tapi di tahan oleh orang suruhan kiteorang iaitu Sehun dan Chaenyeol..
YOU ARE READING
My Wife is Not My Ideal Type?!
FanfictionFf ni mengisahkan kehidupan 2 pelajar yg paksa kahwin awal.. Ff ni dari otak kepala author sendiri.. If kalau macam sama tu.. Maybe kebetulan.. >_< ..Cerita ni ade sweet,benci ,byun? Maybe sikit xD..dont worry otak author masih suci.. Hohoho!.. Hara...