Di Hotel..
(POV Bomi)
Aku tersedar dari tidur yg lena semalam..
Aku buka je mata seperti aku di sebuah bilik yg nyaman dan selesa.. Aku perhati sekeliling aku tiada sapa.. Tetiba.."Sayang..!!"
Kata Taehyung dengan menerjun ke atas badan aku..
Aku menenyehkan mata aku berkali kali.. Seperti aq tak percaya Taehyung membuat sedemikian..
"Aik?..kenapa ni?" soal nya sambil bermain rambut aku..
"Adekah saya tengah mimpi?" soal aku blushing..
"No..this is real sayang.. " katanya dengan senyuman..
"Owh.. Dahlah gi la sana..berat lah.." kata aku..
"Alorh..baru ingat nak sweet2.." katanya masih di atas badan aku lagi dengan pout..tak habis2 membetulkan rambut aku..-_-
"Eyy.. Nanti2 la.. Saya nak mndi lah." kata aku dengan nada yg lembut sambil memegang kedua dua belah pipinya..
"Mndi sama2 jom.." katanya smirk..
"Eii! Awak dh mandikan..fikir orang tak thu.. " kata aku mencubit kedua dua belah pipinya..
"Arrr..." merengeknya..
"Dah sana..pi main jauh jauh.." kata aku sambil menolak badannya ke tepi..
----------
Aku terus capai tuala yg tersediakan lalu pergi mandi...
Sudah selesai mandi.. Aku mengenakan pakaian dress paras lutut corak bunga2..
Tetba aq terfikir..macam mana aku boleh ade kat sini sedangkan semalam aku asyik tidur je.. Takkan la aku jalan sendiri..
Terus aku tanya Taehyung yg sedang main fon itu..
"Awak.. Awak ke yg angkat saya semalam?" soal aku ..
"Tak de ah.. Bangla yg angkat .." katanya..
-_-||.. Sini mana ade bangla..
"Ehehe..ofclah abang yg angkat kan.. Tak de sape yg boleh angkat sayang selain abang.." katanya sambil menarik aku duduk di atas riba nya..
Eyy asal la bangun2 je sweet begini? .. Takpernah aku rase macam ni..😝
"Tahulah kite berat.. 😢" kata aku dengan serba salah..
"Ehh mana adelah.. Badan pon kecik ade hati nak fikir berat.. Sayang ringan je la ..macam angkat Haeun tahu tak.." katanya sambil memeluk pinggang aku dari belakang..
"Pandai2 je.. Dah la saya nk breakfast..lapar.." kata aku dengan pout..
"Lapar eh.. Makanla abang.." usiknya..
"Tak nak..tak sedap.." kata aku..
"Kalau cam tu abang nk makan sayang lah..mana thu lagi sedap dari makanan kat luar sana.." usiknya sambil membuat tongue tecnhology nya..
"Jangan ngada2 ..kajja!" kata aku dengan blushingg...
-------------
Kami pon pi breakfast yg dekat2 ngan hotel tersebut..
End Pov
----------------
(POV Taehyung)
Aku ngan Bomi mencari kedai untuk sarapan..
YOU ARE READING
My Wife is Not My Ideal Type?!
FanfictionFf ni mengisahkan kehidupan 2 pelajar yg paksa kahwin awal.. Ff ni dari otak kepala author sendiri.. If kalau macam sama tu.. Maybe kebetulan.. >_< ..Cerita ni ade sweet,benci ,byun? Maybe sikit xD..dont worry otak author masih suci.. Hohoho!.. Hara...