Hapinness💓💋✨✨

795 32 11
                                    

Keesokkan harinya.. (3 hari di New Zealand)

(POV Bomi)

Aku tersedar dari tidur yg nyenyak semlam.. Seperti tangan Taehyung memeluk aku.. Aku mengangkat tangan ke tepi.. Dia masih lagi peluk pinggang aku..

Aku angkat lagi tngn dia ke tepi.. Dan cepat2 aku bngun.. Aku rasa badan aku melekit lekit.. Sakit gak belakang badan aku .. Habis Taehyung buat aku..

Nasib hidup lagi..

Aku terus gapai tuala dan pergi mandi..

Aku tgk di cermin.. Banyak lovebite Taehyung tinggalkan.. Dalam 18 lovebite.. Bapak dia lah!.. Sakit duh..

End Pov..

(POV Taehyung)

Aku bngun2 je Bomi dah tak de kat sebelah aku.. Mybe dia pergi mandi..

Haih.. Aku tersenyum bahagia.. Akhirnya dapat gak aku merasa isteri sendiri.. Lagi best kot 😳😂..

Woi2! Insaf boleh?

Tak leh.. Author diam lah!..

Kang aku pecat kau dari belakon ni..

Okok author.. Saya akan cuba bertaubat.. Tapi bukan sekrang.. Larii!!!

Suka hatilah bapak kaulah..dah2 sambung..

Seperti Bomi sudah habis mandi..

"Sayang~~.." Panggil aku dengan gembira..

"Hmm." Ujarnya sambil mengdryer rambutnya..

"Wae? Sakit ke abang buat semalam?" Soal aku sambil memeluk pinggangnya..

"Yela.. Sakit tau leher ni...." Katanya pout ..

"Mianh.. Tu abang tahan selama 2 tahun tahu tak.. " kata aku tersengih..

"Hmm.. Saya buat awak sikit je.. 5 je tau.." Katanya pula..

"Tu sebab..awak kurang byun.." Kata aku lalu mencium pipinya..

"Eeii!.. Dahlah pergi mandi.. Bau bacin tahu.." Katanya sambil menolak badan aku..

"Yelaa... Btw best your body.." Usik aku lalu pergi mandi..

End Pov..

Bomi hanya menjeling saja..

-------------------

(POV Author)

Selepas 4 hari di New Zealand.. Apink ngan Bts pon balik ke Korea..

Balik ke korea mereka buat macam hari biasa mereka.. Dalam 2 minggu sudah di korea..

Mereka berbincang pasal perkahwinan Apink ngan Bts..

Apink ngan Bts akan berkahwin serentak pada minggu depan.. Ha sebelum terlupa.. Bomi sudah mengandung 2 minggu ..

Jap2..Bomi mengandung? AHAHAHA author tak leh bayangkan..

Author fikir gorilla tak leh mengandung ke apa? - Bomi

AHAHAH.. BOLEH2.. MESTI CHUBBY KAN SIKIT..

lepas bersalin skinny la balik - Bomi..

Yela..

Backtoff..

Pasal Taeyeon ngan Baekhyun pula?...Baekhyun dipenjarakan seumur hidupnya..

Taeyeon pula di tempatkan hospital bahagia..

My Wife is Not My Ideal Type?! Where stories live. Discover now