17.září- Rozpoutává se ještě větší válka

272 18 2
                                    

Po pár přerušených hodinach, co jsme dělali s Jackem na projektu jsme se rozhodli že budeme chodit k němu domů. Magie nás neustále rušila a tak už ás to nebavilo. 

Dneska je 17.září a projekt není zcela ještě hotový. Den uzávěrky je 12.října. No jo no, je to přece jenom dost složitý projekt. 

S jackem jsme i vymněnili čísla ne sebe. Dneska mi od něj přišla smska. Bylo v ní : Ahoj dneska sraz u mně doma v pět hodin a vem si s sebou plavky. :) 

No tak si zaplaveme. Nevidím na tom žádný háček, až na moje stehna. Zdají se mi obrovský , i když máma říka že ne a jestli budu takhle blbnout vezmeme k psychiatrovy. 

A protože Magie nemůže škodit mně, tak škodí mému nejblžšímu okolí. A to je kdo ? Ano, je to Isle. Magie někde vyštourala, že se Mark Isle líbí. Netrvalo to ani den a už s ním chodí. No je to mrcha, co si tu budeme povídat, ale zaíná to celkem dost přehánět.

Jdu chodbou a vidím Isle u skřínky. "Co se děje ko'čo?" Otočila se na mně a vypadala jako by celou noc rečela. (Taky že jo. A kdo to způsobil? Ano, mé zlé a proradné dvojče. ZASE!!)  "Tvoje sestra chodí s Markem. A mně se Mark tak líbí. A ona to asi zjistila a....." Hrnuly se jí oči do očí. Každý kolemjdoucí na nás civěl. "Pojď půjdeme to vyřešit na záchod." Ano není to nejlepší místo na konverzaci, le jediné místo kde má člověk na naší škole alespoň nějaké to soukromí.

Víte,  ona Isle je vážně pěkná. Má dlouhé ( Až k zadku) blond vlasy a nosí je do vysokého culíku, černé Pepe jeans brýle, je hubená , vysoká a nosí uplně ůžaná saka a jeany. Podle mně by mohla být modelka. No výšku na to má.

"No a teď už nemám vůbec šanci a hlaně na projektu budu muset dělat sama. " fňukala. "Hele neboj se. Já ti s tím zítra pomůžu. Půjdeme ke mně hned po škole a uděláme to spolu. Samo sebou že to učitelce řeknemě že nepracoval." "Tak jo." přitakala. 

Po škole jsem si skočila pro plavky. "Kam jdeš s plavkama?" ptala se mně Magie. Když jí řeknu že jdu k Jackovy dobazenů, tak by tam nalezla a tak jsem řekla že jdu k Isle. No nemůže to poznat zá kým jdu. Ještě že jsou to sourozenci.  "Jdu k Isle." řekla jsem a zabouchla za sebou dveře. 

Zazvonila jsem a otevřela mi Isle. "Ahoj. Jack je nahoře. Čeká na tebe." řekla s úsměvm na tváři.

Vyšla jsem schody a zaťukala na dveře Jackova pokoje. "Pojď dál." ozvalo se. "Ahoj. Napadlo mně že by jsme mohly jít nachvilku do bazenu." řekl. "Jo to by bylo super." "Tak jdi do mé koupely a převlékni se." "Jo dík." 

Sešli jsme dolu do garáže a pak jsme šli takovými dveřmi v boku.

Jack hned skočil do vody kufr. Skočila jsem za ním taky. Čekala jsem , že dostanu šok ze studené vody, ale ne , nedostala. Voda byla celkem teplá. "Čekala jsi že bude studná co?" "Jo čekala." 

V bazenu jsme byli dvě hodiny. Blbli jsme, schazovali se z kruhů a lehátek, navzájem se topily a taky jsme si povídali (Tak normálně) .

Dnes jsme z toho prjektu moc neudělali, ale tak co. "Příjdeš zítra?" zeptal se. "Ne. Promiň, budu dělat projek taky s Isle. Mark se na ní vyprdl." "Jo aha. Tak to je v poho." "Já už budu muset jít." řekla jsem .

Doprovodil mně ke dveřím. "Tak ahoj." řekla jsem a pak se stalo něco celkem dost nečekaného. dal mi  pusu (na pusu) asi jako na rozloučenou . A pk zavřel dveře. Celou cestu jsem šla domů uplně omámená. (celou cestu  znamená ob dva domy, protože bydlíme od sebe jen dva domy, výhoda i nevýhoda)

Deník neoblíbeného dvojčeteKde žijí příběhy. Začni objevovat