20.září- Zrada

224 20 0
                                    

Dneska je ráno jako každé jiné. Něco mi říká, že se dnes něco stane.  Dojdu do kuchyně a Magie už sedí na "své"  židly . "To je dost že jdeš. Aby jsme nepřijely zase pozdě." Její  kecy už vážne ingnoruji, i když to někdy hodně bolí. 

Máma nás vyhodila před školou a odjela. Jak jinak. Když jsem procházela kolem fotbalového týmu slyšela jsem nějaké blbosti o mně a o Isle. Kdy nám dají konečně taky jednou pokoj? 

Stála jsem u skřínky a kousek odemně stál Jack. Mířil ke mně. V břichu mi kroužili motílci. Usmála jsem se na něj , ale on se jen široce zašklebil.

"Můžeš mi říct , co jsi to udělala?!" zařval na celou chodbu tak, že se na nás všichni otočili. "Co myslíš? A proč na mně řveš?" byla jsem lehce v šoku. "Nehraj si na neviňátko. Tvoje sestra o tobě měla prvdu. Jsi jen malé dítě! Proč jsi to řekla fotbalovému týmu? Že spolu chodíme ?!" "Proč bych to říkala?" "Nevím , řekla jsi to a tím je mezi námi konec." A odešel.

Jediné slovo : MAGÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ

Myslím že ji asi zabiju. Ona to určitě řekla!  Ona totiž  jednou nemohla prohrát. 

U oběda Jack seděl u Magi a cumlali se spolu. Zase vyhrála. A já si myslela , že Jack je ten pravý. Zase se mu vrátila na zpět jeho popularita. Vím to, protože je to stupidní článek a žebříček popularity, který píšu v novinách. Tuhle kavinu si prosadila studenská rada v čele s Magií. Nezbývá mi nic než to tam napsat.

Deník neoblíbeného dvojčeteKde žijí příběhy. Začni objevovat