Jak se blíží prázdniny, tak se blíží i škola v přírodě , ale já tomu říkam teror . Je to povinná škola v přírodě a tak musím jet taky. Minulý rok mi udělali kanadu. Med ve vlasech není nic moc , Magii totiž ví že med nesnáším. Bojím se co příjde letos.
Oliver se se mnou baví čím dál víc. Něco mezi námi vzniká, ale nejsem si přesně jistá co. Jednou se chová jak kdyby chtěl se mnou chodit a pak zase nic. Kluci jsou složití.
Dneska po škole jdu s Oliverem ..... a Isle do obchodního domu. Víte sice je Isle moje nej kamarádka, ale chtěla bych s Oliverem být párkrát sama a ona se k nám pořád cpe. No možná to vadí jenom mně , občas mi příjde že se Isle líbí Oliverovy víc než já. Jo žárlím , ale když ona se k němu furt cpe a pořád : " Ty jsi tak vftipný. S tebou je sranda . Posiluješ?" a tyhle kecy co většinou holky říkají , když chtějí zaujmout . Jednou jsem si odběhla koupit pití a ona ho mezitím chytla za ruku. Co se dělo po tom jsem neviděla , protože se mi nahrnuly vzteky slzy do očí . Občas jí fakt nesnáším. A nevím jestli je moje kamarádka nebo to jen hraje ? Na léto plánuju že si s sebou vezmu Olivera na chalupu. Jenom on a já a ne žádna Isle .
Po škole
" Ahoj Mabel." pozdravil mně Oliver a dal mi pusu na tvář. Vidíte ? Jak kdyby mezi náma bylo něco víc než jen kamarádství. Pozdravila jsem ho taky , když v tu chvíli přišla Isle. Zase. "Ahoj Olivere." pozdravila ho a potom dodala " a Mabel." V tu chvíli jsem jí chtěla vymlátit duši z těla .
Všichni jsme šli do kina. Kde nastal zase další problém. Podle lístků jsme měli sedět Oliver, já a Isle . Ale prostě ona musela sedět vedle Olivera. Nakonec seděl uprostřed . Byli jsme na Hvězdy nám nepřály. Už jsme to viděla a tak mi slza ukápla jen občas, ale co Isle. To byla hrůza. Brečela tam jako nějaká nána. Vím ten film je dojemný , ale na hysterák to vážně není. Chytla Olivera za ruku a přitiskla se k němu. A on ? Co myslíte že udělal? Myslíte že se odtáhl a podal ruku mně? Ani náhodou ! On si to nechal líbit. Oliver koukal na plátno a já střelila vražedný pohled po Isle. Viděla mně a hodila takový ten pohled jako vítězka .
Neměla jsem nervy a tak jsem se rozhodla konat , ale ne tak jak bych chtěla. "Hele napsala mi máma že musm jít domů , takže ahoj." Nečekala jsem na odpověď , zvedla se ze sedadla a doslova utekla pryč. Cestou domů mi tekly slzy. Doma jsem se plácla do polštáře. Když Oliver bude mít zájem tak příjde. Snad , do klučičí hlavy nevidím...
ČTEŠ
Deník neoblíbeného dvojčete
RomanceTento příběh je o sestrách, dvojčata. A ne vždy jsou dvojčata stejná. Mabel není zdaleka stejná jako , dá se říct, že není jako její zlá sestra. Deník holky, která se vyrovnává se šikanou vlastní sestry, která je oblíbenější u rodičů i ve škole. Al...