5.července- Osudová chyba a nebo ne?

299 21 20
                                    

Včera to bylo naprosto boží. Oliver je vážne super a jsme zvědavá co budeme dělat dneska. Nic podobného jsme zatím s klukem nezažila.

Ráno jsme vztali, nasnídali se , protě klasika. "Půjdeme se projít ? Třeba do lesa?" zeptal se Oliver. "Jo proč ne." Vyrazili jsme hned po snídani. Není na co čekat.

Hned co jsme vyšli mě oliver chytil za ruku. Byla jsem ráda, protože někteří kluci nesnášejí , když musí holku držet za ruku. No Oliver k nim nepatří. Díky bohu.

V lese jsme si povídali snad o všem , smáli se, dělali krviny atd.

Na chvili jsme se zastavili a sedli si. Oliver se na mně otočil a podíval se mi hluboko do očí. Cítím jak rudnu a to hodně. Chtěa jsem se zasmát , ale políbil mně. Vydechla jsem mu jen do úst. Jeho ruka putovala po mojich zádech , z čehož mi naskočila husina.

Po dlouhé době jsme se vydali zpátky do chalupy. Šli jsme kolem rybníčka když najednou na nás zařval Dixy "Čau Mabel . Přídeš večer hrát ?" Tím hrát myslel buď Xbox a nebo flašku. Co by se mohlo stát? "Jo možná." Tím možná jsme myslela určitě. "Tak fajn." řekl Dix a zmizel. "Kdo to byl?" zeptal se Oliver. "Kámoš." "Aha kámoš!" křiknul. "Bože! Co ti je, je to jen kámoš. Nežárli" "Já nežárlím." řekl a usmál se.

Večer jsme se vydali k Dixymu. Určitě tam bude Ruby a Ramona . Jsou to ségry a moje kamarádky. Taky tam bude určitě Rosemary . A nakonec tam určitě bude Roy. Je to celkem fajn kluk až na to, že je to vážně debil. Je hezkej , ale podvádí holky, chvová se jak namachrovaný borec (přitom není), a mohla bych pokračovat. I já jsme měla tu čest , minulý rok jsem byla do něj hodně zamilovaná , ale pak to nějak vyprchalo , když jsme se dozvěděla že mně podvádí.... Jak milé to gesto od něj :))

Zazvonila jsem na Dixe. "Čau tak jste dorazili."

Deník neoblíbeného dvojčeteKde žijí příběhy. Začni objevovat