Asi každý není ndšený, když se s někým rozejde. Teda to moje chození s Jackem vlastně nebylo ani chození. Ani mně nenapadá jiný vyraz pro to naše chození. Bylo to prostě jen na oko. Jack se chová hrozně jak ke mně tak ke všem lidem co nejsou z POL . Takže k celé škole (prakticky).
Oliver s v klidu žije a Magií si vůbec nevšímá. Plus pro mně. Naštěstí je dneska sobota a tak si můžu jen tak ležet na posteli , v klidu se vykoupat, poslouchat písničky a všechny věci které nestíhám v týdnu. O víkendu jsem už vzhůru kolem osmé hodiny .
8:00
Když mi v osm zazvonil budík v klídku jsem si vzala župan, pár ručníku , mobil a vrazila do koupelny. Teda aby jste si nemysleli nejsem taková ta trapka co se fotí v koupelně , zmalovaná jako lehká holka s našpulenou pusou a vystrčenými broskvema. (broskev je krycí jméno pro prsa. Jen tak pro info ) To fakt nejsem já. Beru si mobil proto, že si na něm pouštím písničky. Ušla jsem čtyři koky do koupelny. Ano mám svojí koupelnu , ale mít jí s Magií tak se tam asi zabijeme. A hlavně ten její Make-up zabíra tolik místa,že by jsem se tam ani nevešla.
Po prše jsem se zabalila do županu a vyrazila pro něco k snídani. Jahodové mléko by mohlo stačit. Zalézám do pokoje když v tom něco na mně křikne Magii : "Já fakt nechápu jak se Oliver může bavit s takovou sockou jako si ty." řekla s nechutí v hlase. "Co jsi to řekla." už to vážne přehnala. Mám chuť na ní vyběhnout a jednu jí vrazit. "Přesně to co jsi slyšela . Socko!" otáčela se a chtěla zajít do pokoje no a já to už tak trochu neustála. Hodila jsem s lahví mléka o zem a rozeběhla jsem se za ní. No abych byla přesnější spíš na ni. Skočila jsem jí na záda a svalila na zem. V tu ránu začala strašně, ale strašně řvát : "Pust mně ty socko! Pusť mně! " To už bylo moc a tak jsem jí jednu vpálila na záda. Moc krutý? Ona si to zaslouží . Mlátily jsem se, štípaly když najednou tak nahla zařvala máma : "Tak dost ! Co se to tu děje ?! A co to rozlité mléko na podlaze ?! " To Mabel , ona to začala." začala se vymlouvat. Máma po mně střelila pohledem . "Nene , ona mi říka socko." "No holky, jak se to chováte? Nemine vás ani jednu trest. Mabel ty uklidíš to mléko a ty Magii se omuvíš sestře a to co jsi ji řekla a na trestě se domluvíme s tátou. Konec ,domluvila jsem a ať o vás dneska vůbec nevím." řekla a odešla do lžnice , nebo obývaku? Bylo mi to jedno.
Magie se bezeslova otočila a odešl do pokoje. Omluva? Tu od ní nebudu čekat. Na mně zbylo to mléko. Kýbl, voda , hadr . Musela jsem si to uklidit. Do večera jsem byla zalezlá v pokoji. Už toho všeho mám vážne dost !
ČTEŠ
Deník neoblíbeného dvojčete
RomanceTento příběh je o sestrách, dvojčata. A ne vždy jsou dvojčata stejná. Mabel není zdaleka stejná jako , dá se říct, že není jako její zlá sestra. Deník holky, která se vyrovnává se šikanou vlastní sestry, která je oblíbenější u rodičů i ve škole. Al...