29.června - Už se to blíží

195 28 3
                                    

Podařilo se mi vyhnout škole v přírodě díky instantním zvratkům. Díky bohu. No s Oliverem konečně chodím. Co se to dozvěděla Isle ,jako kdybych neexistovala . Zvláštní  a to jsem si myslela, že jsme nejlepší kamarádky.  Nikdy mi neřekla, že by se jí Oliver líbil. Hlavně že jsem si několikrát řekly : "Žádný kluk nás nikdy, ale nikdy nerozdělí." Ano , byly to jenom blbé kecy. 

Po tom co se Isle se mnou přestala bavit jsem se musela domluvit s Oliverem jestli se mnou nepojede na naší chalupu k obrovskému jezeru. No když se na mně Isle vykašlala měla jsem jet sama ?  Naší chalupu miluju a hlavně to nejlepší je , že Magie jede k moři  s mámou a já na chalupu s tátou. No že jedu s tátou , to se i tak nelíbí , ale že jedu na chalupu bez ní. To bude ráj na zemi. 

Chalupa je uplně normání . Dřív jsem měli na chalupě s Magií stejný pokoj , ale bya to hrůza. Vyklidila jsem malý kumbálek ( no zase tak malý není. Jsou tam dvě postele, dvě skříně a noní stolek uprostřed postelí) . Mám tam skvělou partu. Kluci, holky všichni se tam v pohodě baví. No i když někdy máme slabší chvilky. Ael všichni se jednou pohádají ne ? 

Dneska bylo vysvědčení a zítra odjíždíme s Oliverm na chalupu. Uplně neskutečně se teším a zároveň jsem celkem ve stresu. Nikdy jsem s klukem nebyla sama a už vůbec ne tak dlouho. Uplně přesně nevím co budeme dělat. I když bych si něco představovla.  Je toho spousta co se tam toho jdá dělat.:))  Ne nic uchylného. Panebože na co ty to myslíš?! :))

Teď si budu muset jít zabalit. To zase bude tašek.

Doufám že to ještě někdo čte. A když si to přečtete nechte tu prosím hvězdičku a koment. Všechno potěší . Díky :))

Deník neoblíbeného dvojčeteKde žijí příběhy. Začni objevovat