Nevím co se se mnou děje. Včera jsem přišla jak omámená domu z té pusy. Celý večer jsem o Jackovy snila a dneska ? Taky se vám stáva, že někoho milujete a přemýšlíte o něm když ho nevidíte. Druhý den ho vidíte a to kouzlo vyprchá? No jo no, všechno není kouzelné.
"Hoďte sebou holky." křičel tatá ze stola. Dneska nás veze do školy on. Fakt super. Jet s tátou ráno do školy vám totiž zkazý celý den. Má elou cestu nějaké otazky. Co budeme psát a co máme za známky a jestli nedostaneme jeničku....... A kéruje celou cestu. Fakt bomba.
"Tak se měj zlatíčko a Mabel." řekl a odjel. Kam odjel? No kam jinam než do jeho milované práce. Jak bych to řekla? Svojí práci má radši než mn. Fakt. Nedělám si srandu.
"Ahoj." poudravila mně Isle. "To je dost, že jdeš." řekla s úsměvem. "Sorry, vez nás táta. Fakt někdy pochybuji jestli táta je vážne můj pravý táta, ale bohužel jo." Šly jsme ke dveřím ím, protože už otevřely.
Jacka jsem celý den neviděla. Hned po škole jsme šli s Isle k nám domů a udělala jsem s ní ten projekt. Kolem šesté mi přišla esemeska od Jacka : Půjdeme dnes do kina? Vyzvednu tě v sedm. Fajn proč ne.
VEČER
V kině jsem si to s Jackem vážně užila. Dali jsme si chipsy, povídali si během filmu, pár lidí nás okřikovalo , ale my si toho nevšímali a bavili se dál. A pak nás dal vyvést nějaký starý chlap. A to to byl film pro pubrťáky. Některé lidi vážne nechápu. A když mně doprovodil domů tak u dveří se mně zeptal jestli s ním budu chodit. Souhlasila jsem, ale řekli jsme si že si to necháme jen pro sebe. Dal mi pusu na rozloučenou a odešel.
Snad mně nezahlédla mrcha ( mimochodem to je krcí jméno pro mé zlé dovjče- Magie)
Usnula jsem s hlavou v oblacích.
ČTEŠ
Deník neoblíbeného dvojčete
Lãng mạnTento příběh je o sestrách, dvojčata. A ne vždy jsou dvojčata stejná. Mabel není zdaleka stejná jako , dá se říct, že není jako její zlá sestra. Deník holky, která se vyrovnává se šikanou vlastní sestry, která je oblíbenější u rodičů i ve škole. Al...