4.července- Rande s ním

173 17 3
                                    

Prátdniny jsou vážně boží. A když je můžu trávit s Oliverem , tak jsou ještě lepší.  Včera večer mně Oliver pozval na rande. Nevím kam půjdeme. Je to překvpení. No nemusím moc překvapení , ale od něj se vážně nechám překvapit.

Ráno jsme nemohla dospat.  Jsem tak natěšená. Dneska táta odjíždí na pracovní schůzku, takže jsem celý den samy. 

Ráno jsme se probudila a koukla se na protější postel. Oliver tam nebyl. Posadila jsem se na posel a obula si bačkory. 

Sejdu dolu schody . Byla jsem celkem překvapená. Oliver něco skládal do koše. "Tak dneska vyrazíme na piknik." řekl a smál se. "A kam ?" řekla jsem zvědavě. "To ti ještě neřeknu."  

Vyrazili jsme hned po snídani. Jeli jsme na kole k jezeru. "Takže u jezera?" zeptala jsem se. "Ne tak docela." řekl. "Ne tak docela?" zeptala jsem se ho. Už neodpověděl a jen se usmál. Sesedli jsme a nechali kola uvázaná u stojanu. Oliver vzal košík a mně řekl, že pak vezmu něco i já. Další napínaní.Bezva.

Po 4 hodinách jsme se vrátily domů. Nesla jsem pádla a naše rande bylo na loďkách. No co vám budu povídat. Každá holka jednou sní o pohádkové schůzce (jo divný víraz pro rande , ale zkuste si to vyčasovat. celkem zapeklitá věc)  no prostě to bylo užsné. Hodně jsme si povídali, snad úplně o všem. Snědli jsme ty sendviče co Oliver udělal . Byly hodně dobrý. No pak jsme se díl než chvilku líbali.  To bylo taky moc super. A pak.... se Oliver pokusil stoupnout a pak jsme se řevrátili :D Což bylo  i přet to mokré lepící se oblečení taky moc fajn. Byl to užasný den s tím nejůžasnějším.

Prosím nechte tu nějaké komenty a když uvidíte pravopisnou chybu nebo chybící písmenko tak mi to prosím napište. Já ty chyby po sobě nevidím. Díky Tina :))))

Deník neoblíbeného dvojčeteKde žijí příběhy. Začni objevovat