2

10 0 0
                                    

"Kalau betul yana nak tolong, yana kena masuk dan jadi salah seorang daripada ahli syarikat itu terlebih dahulu" kata uncle hisham
"Tapi macam mana uncle" kata yana

🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌

"Boss harini ada yang sign in untuk ditemu duga. 2 orang bahagian accountant dan seorang untuk personal assistant " kata rosmah aka pa sementara hariz
"Yang account tu biar rizman uruskan untuk temuduga. Tu budak budak dia. Yang PA tu saya yang temuduga" kata hariz tegas.

Masuk sahaja seseorang, matanya membulat dan tersenyum sinis. Yana lah orangnya.
"Wow wow.. Have a seat" kata hariz sinis. Peristiwa yang lepas terimbau kembali.

Semasa yana membawa minuman di sebuah restoran selepas selesai memesan, dia terlanggar dengan hariz. Namun bukan keseluruhan salahnya kerana hariz sedang berborak di telefon ketika itu. Hariz memakai pakaian formal korporat yang kelihatan sangat mahal.
"Oh my god!  Sorry sorry, saya tak sengaja" kata yana.
"Tak sengaja! Awak ingat baju saya ni murah murah ke ha! Lepas ni saya ada Meeting lah. Macam mana dengan baju saya ni" kata hariz angkuh dan itu membuakkan marah yana. Dengan selamba dia menuang lagi saki baki  air kopi itu tadi ke atas baju hariz. Apa lagi, naik gila lah hariz.
"Opps sorry sorry saya tak perasan. Lupa baju mahal. " kata yana selamba.
"What. Sekarang saya nak awak ganti rugi baju ni sekarang or saya saman awak" kata hariz marah.
"Habistu saya dah minta naaf lan dekat awak . Bukan salah saya je okay. Awak tu kalau nak main phone tu tak boleh duduk dulu ke. " Yana langsung tidak mengendahkannya dia cuma senyum lalu menangkap gambar hariz yang sedang marah itu.
"Kenapa ambik gambar saya ni" marag hariz
"Bukti supaya nanti kalau saya menang dekat court saya boleh tayang dekat semua orang" kata yana sambil mengangkat keningnya sinis. Lalu yana beredar dari situ meninggalkan hariz yang masih terpinga pinga dan marah.

mrs spy vs mr strictWhere stories live. Discover now