❌🍸κεφαλαιο 1🍸❌

772 30 0
                                    

ΓΕΙΑΑ!! ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑ,ΒΑΣΙΚΆ ΕΙΧΑ ΞΑΝΑΦΤΙΆΞΕΙ ΑΛΛΆ ΤΟ ΜΕΤΆΝΙΩΣΑ ΚΑΙ ΤΏΡΑ ΞΑΝΑΦΤΙΑΧΝΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΙΟ ΩΡΑΙΑ..ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ!
ΠΛΙΖ ΜΗΝ ΕΙΣΤΕ GHOST READER ΚΑΙ ΠΑΤΉΣΤΕ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΑΣΤΕΡΆΚΙ.ΑΥΤΑ ΦΙΛΙΑ😙❤

Πανέμορφα,ειναι Δευτέρα.Αχχ η αγαπημένη μου μερα!Αστειεύομαι φυσικά.Ειμαι η Καλυψώ κι ειμαι 15 χρονών.Σημερα είναι η πρώτη μου μέρα στο Λύκειο.Εχω λιγο άγχος αλλά κυρίως ειμαι χαρούμενη,βέβαια τώρα θα εχω περισσότερο διάβασμα κι αυτό είναι το μόνο που με πειράζει.Και το πρωινό ξύπνημα.Και τα παιδιά που δε συμπαθώ και θα τα βλεπω κάθε μέρα.Και το ότι θα περνάω τη μισή μου μέρα σε αυτο το απαίσιο μέρος.Ενταξει τελικά με πειράζουν πολλα.

Ξύπνησα,εκανα μπανιο κι ήρθε η δυσκολη στιγμή.Τι θα βαλω?!Έψαχνα πολυ ωρα μέχρι που κατέληξα σε κάτι απλό.Φορεσα ενα μαυρο,ψιλοκαβαλο τζιν με δύο σκυσιματα στα γόνατα και μια μπορντο μπλούζα με εξω τους ωμους.Ισιωσα τα μαλλιά μου και βάφτηκα πολυ ελαφρά.Ηρθε η κολλητή μου,η Βανα να με πάρει και πήγαμε σχολειο.

Εκεί ευτυχώς ηταν μαζι μας και κάποια κοριτσια απο το Γυμνάσιο που κάναμε παρεα.
'Καλως τες'μας είπε μια κοπελα.

'Γεια σαςς'απαντήσαμε εμεις ταυτοχρονα.

Ειπαμε διαφορα ασχετα πραγματα μεχρι που μας διεκοψε το κουδουνι.Περασαμε στις ταξεις μας και φετος θα ημουν στην ιδια ταξη με την Βανα και με την αλλη μου κολλητη την Ελισαβετ.Παλι καλα.

Ετσι οπως μπηκαμε και πιασαμε το τελευταίο θρανιο ακουω μια φωνη που καταλαβα αμεσως πως δε θα τα παμε καλα..
'Κοπελιές εγω καθομαι τελευταίο θρανιο'.

'Δε νομίζω, μολις κάτσαμε.Βρες αλλο' του απάντησα.

'Το μόνο που έχει μείνει ειναι το τρίτο,οποτε ουτε καν' μας είπε αρκετα νευριασμένος αυτη τη φορά.

'Κι ομως'ειπε πολυ εκνευρισμένη η Βανα.

'Καλα..'

Κάτσαμε και μπήκε μέσα μια καθηγήτρια.《Γνωριστηκαμε》και τα σχετικά κι όταν χτύπησε το κουδούνι φυγαμε ολοι απο την ταξη.

'Γιωργο με λένε παντως'

'Ποιος?'

'Τι ποιος?'

'Ποιος σε ρώτησε?!'

'Αα..δε θα τα παμε καλα..'

'Το βλεπω'.

Δεν είχα καμια όρεξη να ασχοληθώ μαζί του, οποτε τον απέφυγα.Εκεινη τη στιγμή η Βανα κι η Ελισάβετ ηρθαν προς το μερος μου.

#Dangerous LoveWhere stories live. Discover now