'Γιατι δε μου λες;'
'Τι να σου πω μωρέ;Με δουλεύεις;'
'Γιατι δεν ήθελες να μάθω πως είστε αδέρφια;'
'Γιατι είναι ένας καργιολης γαμω τη ζωή του!'
'Χαλαρωσε εξάλλου αίμα σου είναι!'
'Σκασε!Σιγά μην είναι αίμα μου αυτός ο πουστης!'
'Για να είστε αδέρφια..'
'Αιτερωθαλεις είμαστε!Με τέτοια πουτανα μάνα που έχουμε!'
'Ρε Αχχιλεα πως μιλάς έτσι για τη γυναικα που σε γέννησε!'
'Δεν ξέρεις τίποτα νταξει?'
'Δεν έχει σημασία.Οπως και να έχει πόνεσε για να σε βγάλει.Και θα πρεπε να τη σεβεσαι'.
'Αχ ρε Καλυψώ..Δεν σου χουν μάθει να μη κρίνεις καταστάσεις χωρίς να ξερεις?'
'Πες μου για να μάθω!'
'Ουτε που να το σκέφτεσαι!Δεν πρόκειται να σε εμπιστευτώ.Αυτα δεν τα ξέρει κανείς σιγά μην τα μάθεις εσύ!'ειπε έτοιμος να κλαψει κι έφυγε.
Πρώτη φορά τον βλέπω ετσι.Τι έχει γίνει?Λογικά κατι χοντρό για να μιλάει έτσι για αυτήν.
•Αχχιλεας pov•
Γαμω το σπίτι σου Γιώργο.Λες και δεν του είπα να μην πει τίποτα σε κανέναν!
Έφτασα σπίτι και το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να του δώσω μια μπουνιά στα μούτρα.
'Τι έπαθες ρε μαλακισμένε?''Ρε μπασταρδε δεν σου είπα να μην πεις τίποτα σε κανέναν?'
'Μα δεν έχω πει τίποτα!'
'Μπα?Και πως το έμαθε η Καλυψώ?'
'Δεν ξερω.Τραβα φέρε μου τώρα λίγο παγο'.
'Αντε γαμησου ρε που θα σου φέρω και πάγο.Καργιολη.Τραβα παρτον!'
είπα κι εφυγα.Ποιος μαλακας το είπε?Ο μόνος που το ξέρει είναι ο Μάρκος αλλά αυτόν τον πήρα τηλέφωνο πριν πάω σπίτι.Τι σκατα?
Ωχχχ έχει γούστο.Πηρα τηλέφωνο το άτομο που σκεφτόμουν,τον Κώστα, και στο δεύτερο χτύπημα το σήκωσε.
'Τι?''Ρε γαμημενε είπες στην Καλυψώ για εμένα και τον Γιώργο?'δεν απάντησε.
'Μιλα ρε βρωμιάρη!''Εε..νόμιζα ότι το ήξερε.Κι επίσης ο,τι γουστάρω θα κάνω!'
'Ναι? Την έχεις γαμησει όταν σε ξαναβρώ μπροστά μου!'
'Οπα ρε Αχχιλεα.Θα σε φοβηθούμε δηλαδή?'
'Ναι ρε.Θα με φοβηθεις!'
YOU ARE READING
#Dangerous Love
Teen FictionΧτύπησε το κουδούνι και πηγα στο κυλικείο να πάρω έναν καφέ.Οπως εφευγα ο Αχχιλεας επεσε πανω μου. 'Καλα ποτέ δεν βλεπεις μπροστα σου?'μου είπε νευριασμενα. 'Πας καλά μωρε? Εσυ έπεσες πανω μου!' 'Πω ρε πουστη σκατα με έκανες!' 'Δε σε εκανα! Ησουν'. ...