❌🍸κεφαλαιο 7🍸❌

305 13 2
                                    

Περπατουσα προς το σπιτι μου οταν καταλαβα πως ενας αντρας ηταν απο πισω μου εδω και πολυ ωρα.Ηταν νυχτα,για αυτο φοβομουν ακομη πιο πολυ.Αρχισα να πηγαινω πιο γρηγορα,αλλα εκανε κι αυτος το ιδιο.Ενιωσα ενα χερι να με τραβαει απο τον καρπο μου και τρομαγμενη με γυρισε προς αυτον.Ηταν ενας ψηλος,που φαινοταν πολυ μυωδης,με μαυρους κυκλους και δυστυχως μεθυσμενος.

Αρχισα να φωναζω βοηθεια και καποια στιγμη ειδα τη Βανα λιγο πιο κατω.
'Καλυψωωω,Καλυψωωω,ρε παιδια δεν ξυπναειι'κατσε τι?

Ανοιξα τα ματια,τη στιγμη που ο Μαρκος μου εριξε ενα ποτηρι νερο στα μουτρα.
'Πατε καλα?'τους φωναξα.
'Γιατι ειστε ολοι απο πανω μου?'συνεχισα.

'Ουφφ,παλι καλα!'ακουσα την Ελισάβετ να λεει ανακουφισμενη.

'Τι εγινε?'ρωτησα.

'Δεν ξυπνουσες με τιποτα,αυτο εγινε!'απαντησε ο Μαρκος.

'Ααα,πωω το κεφαλι μου!'

'Λογικο τοσο που ηπιες χθες..'σχολιασε η Βανα.

'Τι?Δε θυμαμαι τιποτα.Πειτε μου τι καναμε'ειπα κι ολοι με κοιταξαν σαν να φοβουνται να μιλησουν.Ωχχ τι μαλακια εκανα παλι?!

'Ναι,ουτε εγω θυμαμαι'πεταχτηκε ο Αχχιλεας που μολις ειχε ξυπνησει κι αυτος.

'Ωραια..λοιπον..'ειπε ο Μαρκος κι αρχισε να μας τα τα λεει ολα με λεπτομερειες.

[...]

'ΤΙ?'ειπαμε κι οι δυο σοκαρισμενοι μολις ακουσαμε οτι χθες φασωνομασταν.Ιουυυ εγω με αυτον?Τι κανει ο ανθρωπος μεθυσμενος..

'Οπα.Εχει και χειροτερα'συνεχισε.

Μας τα εκαναν ολα αναπαρασταση κι εμεις κλαιγαμε απο τα γελια.
'Πωω τι ρεζιλι που γιναμε!'ειπα γελωντας.

'Καλα,αν δεν ειχε ερθει ο μπατσος θα χατε κοιμηθει μαζι εσεις οι δυο 100%!'συμπληρωσε ο Μαρκος.

'Καλα εκανε!'απαντησα.

'Αυτο ειναι το μονο σιγουρο!'συφμωνησε μαζι μου ο Αχχιλεας κοιτωντας με υποτιμητικά.

'Μπα!Θα σε χαλαγα κι ολας?'

'Εννοειται γλυκα.Εχω παει με τοσες μουναρες.Γιατι να παω με εσενα?Τι να κανω?'

'Πουτανες λεγονται αυτες κουκλε.Σιγα μην πηγαν μαζι σου τζαμπα,εκτος αν το επιπεδο τους εχει φτασει οσο πιο χαμηλα παει'.

'Θα ηθελες πολυ αυτο να ειναι αληθεια γλυκα'.

'Ειναι και σταματα να με λες γλυκα!'

#Dangerous LoveWhere stories live. Discover now