Ξύπνησα από εφιάλτη.Ειδα την ώρα κι ήταν 6,οπότε αφού δεν ήθελα να ξανακοιμηθώ και σε λίγο είχα σχολείο,αποφάσισα να κάνω ένα μπάνιο.
Ένιωθα χάλια από τη χθεσινή μέρα.Πιο πολύ όμως ήμουν τρομαγμένη για το τι θα γίνει μετά.Αλλες 2 μέρες.Θα περάσουν..
Άρχισα να κάνω μπάνιο,αν και είχα ξανακάνει πριν λίγες ώρες,όταν γύρισα από το φροντιστήριο.Ηταν όμως ένας τρόπος να χαλαρώσω.
Μόλις τελείωσα,η ώρα είχε πάει 6:30.Βρηκα ρούχα για να βάλω,ντύθηκα και κατέβηκα για να φτιάξω πρωινό.Μόλις τελείωσα,έκατσα να χαζέψω διάφορα στο κινητό μου.Μπηκα instagram κι είδα πως η Τζένη με ειχε ακολουθήσει.Μαλλον έπρεπε να το είχα ιδιοτικο..
Εννοείται πως δεν της έκανα follow back και κατάλαβα πως το έκανε επίτηδες.Παλι καλά στο σχολείο θα είναι και τα κορίτσια.
Η ώρα είχε πάει 7:30.Ειχα ένα βάρος στο στέρνο κι ένα κακό προαίσθημα.Σιγα μη δε γίνει τίποτα κακό και σήμερα.Συνέχισα να χαζεύω στο insta,ζευγαράκια,στοιχακια..Ο,τι μαλακία ανέβαζε ο καθένας.Δεν είχα καθόλου όρεξη.Το μόνο που ήθελα,ήταν να περάσει η ώρα.
Μόλις μου έστειλε η Βάνα πως έρχεται,για πρώτη φορά χάρηκα που επιτέλους θα πήγαινα σχολείο και κατέβηκα γρήγορα κάτω.Την είδα να έρχεται και μόλις έφτασε,την πηρα μια σφιχτή αγκαλιά.
'Τι έγινε?'με ρώτησε.'Τι να γίνει?'
'Ξερω γω..?Σπάνια κάνεις έτσι εσύ..'
'Αα,δε ξέρω.Έτυχε!'
'Μαλιστα..'
Συνεχισαμε να περπατάμε μέχρι που φτάσαμε στο σχολείο.Εκει βρήκαμε τα κορίτσια και κάτσαμε μαζί τους.
Κάποια στιγμή είδα την Τζένη να με κοιτάζει και να κάθεται με τις άλλες πουτάνες φίλες της απέναντι μας.Ααα..δε θα τα πάμε καλά.Σκατα θα γίνουμε και σήμερα,το βλέπω!
Μόλις χτύπησε το κουδούνι,πέρασε ξυστά από δίπλα μου.
'Τι κάνει ο Αχχιλεας?'με ρώτησε και γύρισα κατευθείαν να την κοιτάξω.'Που να ξέρω?'της απάντησα και καλά αδιάφορα.
'Μπα?Αφού όλην την ώρα μαζί δεν είστε?Κολλητοι εδώ και 3 χρόνια δεν είστε?Πάντα δεν σου λέει που είναι?'οχι ρε πουστη κι αυτή!Αν το ξέρει,όλο και κάπου θα το έχει πει!
'Που τα ξέρεις εσύ αυτά?'
'Εισαι αστεία Καλυψώ..Όλα μαθαίνονται αν θες..'
'Κι εσύ γιατί ασχολησε μαζί μου γαμω?'
'Καλα μην γαμας τόσο..'δεν την άφησα να συνεχίσει κι έπεσα από πάνω της.Αρχισα να της χώνω μπουνιές και να της τραβαω το μαλλί.Οταν όμως άκουσα την Βάνα και την Ελισάβετ να με φωνάζουν για να σταματήσω και συνυδητοποιησα τι έκανα,σταματησα,σήκωσα το κεφαλι μου κι είδα τους πάντες να μας κοιτάνε.Ειχαν μαζευτεί πόσοι μαθητές και καθηγητές γύρω μας.Ωχ..
YOU ARE READING
#Dangerous Love
Teen FictionΧτύπησε το κουδούνι και πηγα στο κυλικείο να πάρω έναν καφέ.Οπως εφευγα ο Αχχιλεας επεσε πανω μου. 'Καλα ποτέ δεν βλεπεις μπροστα σου?'μου είπε νευριασμενα. 'Πας καλά μωρε? Εσυ έπεσες πανω μου!' 'Πω ρε πουστη σκατα με έκανες!' 'Δε σε εκανα! Ησουν'. ...