❌🍸κεφαλαιο 19🍸❌

216 10 0
                                    

'Τελικα τι θα κάνετε?'ρωτησα τη Βάνα και τον Αχχιλέα για το θέμα του Μάρκου.

'Αυριο θα μιλήσουμε στη μητέρα του'μου απάντησε η Βάνα.

'Ωραια.Ελπιζω να πίστει!'

'Εμεις να δεις!'συνεχισε ο Αχχιλεας.

'Παω να φύγω.Τωρα ησύχασα!'

'Οκευ ομορφη!Τα λέμε αύριο!'

'Γεια'χαιρετισε κι ο Αχχιλέας.

'Και τώρα οι δυο μας..'ειπα μόλις έκλεισε την πόρτα η Βάνα.

'Ωχ..'

'Ξεκινα!'

'Λοιπον.Μετα το πάρτυ που ήταν εκείνο το βράδυ,εγώ είχα κανονίσει να βοηθήσω σε μια συναλλαγή ναρκωτικών για εκείνη τη νυχτα'.

'Με λίγα λόγια να γίνεις βαποράκι.Κι επίσης..ήταν η πρώτη φορά όντως που το έκανες αυτό?'

'Ενταξει..όχι κι η πρώτη..'

'Τοτε πες τα μου όλα ξεκάθαρα!'

'Σκασε!Λοιπόν,στα 16 μου ήμουν βαποράκι για 1 μήνα,αλλά επειδή είναι επικίνδυνο το παράτησα.Εκεινο το βράδυ,στο πάρτι ήταν το ατομο που δούλευα για αυτόν τότε.Με ειδε,με χαιρέτισε,και μετά από 30 λεπτά ήρθε και μου ζήτησε να κάνω τη συναλλαγή εγώ για μια νύχτα επειδη τον δικό τους τον σκότωσαν και δεν είχε άλλον εμπιστευσιμο άνθρωπο.Με απείλησε πως αν δεν το κάνω θα αποκαλύψει κάποια πράγματα για την οικογένεια μου που δε μπορώ να σου πω,οπότε δέχθηκα.Οταν όμως πήγα για τη συναλλαγή το πρεζονι δεν είχε όσα λεφτά χρειαζόταν.Ο κανόνας είναι πως αν έχεις κανονίσει να πάρεις δόση δεν πρέπει να τολμήσεις να έρθεις χωρίς το απαραίτητο πόσο.Για αυτό δυστυχώς έπρεπε να τον δείρω πολύ άσχημα.Αρχισα λοιπόν κι επειδή αυτός δεν ήταν ακόμη σε άθλια κατάσταση είχε λίγη δύναμη.Καμια σχέση όμως με τη δική μου εννοείται.Επειδη όμως είμαι και γκαντεμης μας είδε ένας αστυνομικός,ο οποίος ήρθε εκεί και προσπάθησε να με συλλάβει.Αρχισα να παίζω κανονικό ξύλο μαζί του αλλά τελικά μου έκανε ηλεκτροσόκ..'

'Και σε πήγαν στο τμημα'.

'Ναι'.

'Τι να σου πω ρε Αχχιλέα..Για ποιον πουστη λόγο δηλαδή να θες να γίνεις βαποράκι?!Ούτε καν λεφτά δε βγάζεις!Ούτε ναρκωτικά παίρνεις,να πω πώς είσαι εξαρτημένος και σε βολεύει να κάνεις αυτή τη δουλειά!'

'Μα τώρα πια ούτως ή άλλως δε θέλω να είμαι.Αναγκαστηκα!'

'Καλα καλα'.

#Dangerous LoveWhere stories live. Discover now