Σπιτι μου θα έρθεις είτε το θες είτε όχι!'
'Πολλες διαταγές δίνεις!'
'Κριμα'.
Όταν φτάσαμε μπήκαμε μέσα.
'Γιατι με έφερες εδώ?'τον ρώτησα.'Κατσε αν θες να σου πω'ειπε κι έκανα αυτό που ήθελε.Αντε να τελειώνουμε!Δε θέλω σχέσεις μαζί του.Ειναι ένας μαλακας!
'Ωραια πες μου τωρα'απαντησα.
'Συγγνωμη για τις προάλλες..δε ξέρω τι με είχε πιάσει-'
'Η καφριλα σου σε είχε πιάσει!'φωναξα.
'Ειδαμε και πως δε σου άρεσε..'μολις το είπε αυτό σηκώθηκα και πήγα προς την πόρτα. Ποσο πιο μαλακας?!
Την άνοιξα,όμως ένιωσα το χέρι του να με τραβάει από το δικό μου μέσα,έκλεισε την πόρτα και με έριξε πάνω της.
'Δε φεύγεις αν δε με συγχωρέσεις!''Ενταξει αφού αυτό θες σε συγχωρώ!'
'Πραγματικα!'
'Πωω ρε πουστη κατάλαβε ότι αυτό που έκανες ήταν χοντρό κι είμαι πολύ νευριασμένη!'
'Σου ζήτησα συγγνώμη!Τι θες για αντάλλαγμα?'
'Χμ..να μου πεις τι έχει γίνει ακριβως'.
'Αυτο δεν παιζει'.
'Οκ τότε.Οπως θες.Φευγω'.
'Αμαν ρε Καλυψώ!Αμέσως φεύγω!Νταξει θα σου πω'.
Πήγα να μιλήσω αλλά με διέκοψε.
'Αλλα κακομοίρα μου..έτσι και το μάθει κάποιος άλλος..την έχεις γαμησει για τα καλά.Αυτα που έγιναν την προηγούμενη φορά δε θα είναι τίποτα!'ειπε με το μάτι του να γυαλίζει κι εγώ φοβισμένη κούνησα το κεφάλι μου καταφατικά.Κάτσαμε στο σαλόνι,στον καναπέ αφού πρώτα έφερε δύο μπίρες.
'Δε θέλω, ευχαριστώ'ειπα.'Δεν πειράζει.Μια παραπάνω για εμένα'απάντησε γελώντας αχνά.
'Η μάνα μου ήταν μια τσούλα!Και μην αρχίσεις!'με πρόλαβε.
'Πήγαινε με τον έναν και με τον άλλον, οπότε κάποια στιγμή έγινε το κακό.Ηθελε να κάνει έκτρωση αλλά η γιαγιά μου δεν την άφησε.Εκεινη με μεγάλωσε.Αργότερα κατάλαβα πως μόλις με γέννησε άρχισε να παίρνει και κάποια ναρκωτικά.Γυρνούσε πάντα πολύ αργά το βράδυ.Πολλες φορές με γκόμενο που έδιωχνε η γιαγιά μου.Ευτυχως που υπήρχε κι εκείνη.Αλλιως τώρα..Δε ξέρω αν θα ζούσα ακόμη.Αργότερα έμεινε πάλι έγκυος η ηλίθια!Στον καργιόλη,τον Γιώργο.Αυτη τη φορά η μάνα μου δεν ήθελε να κάνει έκτρωση.Τοτε όμως έπρεπε.Γιατι η εγκυμοσύνη της ήταν πάρα πολύ δύσκολη.Το ότι βγήκε έτσι ο Γιώργος,χωρίς προβλήματα ήταν πολύ περίεργο.Ομως πάντα ήταν κωλοπαιδο.Φαντασου στα 14 είχε ήδη δοκιμάσει και πουλήσει πόσα ναρκωτικά.Αλλα πάντα φοβόταν να μου πήγαινε κόντρα'τα λέγε όλα αυτά κι είχε δακρύσει.Τοσο ευάλωτο δεν τον είχα ξαναδεί.
YOU ARE READING
#Dangerous Love
Teen FictionΧτύπησε το κουδούνι και πηγα στο κυλικείο να πάρω έναν καφέ.Οπως εφευγα ο Αχχιλεας επεσε πανω μου. 'Καλα ποτέ δεν βλεπεις μπροστα σου?'μου είπε νευριασμενα. 'Πας καλά μωρε? Εσυ έπεσες πανω μου!' 'Πω ρε πουστη σκατα με έκανες!' 'Δε σε εκανα! Ησουν'. ...