Το κεφαλαιο περιέχει περιεχόμενο ενηλικων,απλως πληροφορώ😏🔞 Φιλιά μωρά μου😚
Πρώτη μου φορά σε κλάμπ! Ελπίζω να μην τα κανω σκατα.
Πολύς κόσμος υπήρχε μέσα. Δεν περίμενα και κάτι άλλο Παρασκευη βραδυ. Άλλοι χόρευαν,αλλοι ηταν μόνοι τους στο μπαρ και νοσταλγουσαν,αλλοι ηταν με την παρεα τους,ενώ άλλοι φασωνονταν..σαν τον Αχχιλεα..που μολις μπήκαμε να πούμε βρήκε πουτανα για να περάσει την ώρα του. Καλα ποτε πρόλαβε?
Ο Μάρκος πολυ "κολλητα" με τη Βανα ειναι..χμ..κατι παιζει εδώ..
Πήγα κι έκατσα με την Ελισάβετ. 'Ό Γιαννης θα ρθει?'την ρωτησα.
'Ναι! Σε λίγο θα ειναι εδω'.
'Πολύ χαρούμενη σε βλέπω, εχει γινει κάτι?'
'Εμ..εχουμε ερθει πολυ κοντα τωρα τελευταια και μαλλον έρχεται η ώρα που θα..'δεν πρόλαβε να τελειώσει και την διεκοψα απο τον ενθουσιασμό μου.
'ΘΑ ΟΛΟΚΛΗΡΏΣΕΤΕ!' Το μόνο που εκανε ήταν να χαμογελασει και συνέχισα.
'Αντε η πρώτη σου φορά και μάλιστα με αυτόν που ήθελες χρονια'.
'Ναι..'
[...]
Νομίζω εχω πιει πολύ..αχχ,όμως εχω τόση ορεξη!
'Εγω πάω να χορεψω'ανακοίνωσα στα παιδιά και πηγα στην πίστα.
Άρχισα να χορεύω, χωρίς να με ενδιαφέρει τιποτα, μέχρι που ένιωσα κάποιον να με πιανει απο τη μέση και να χορεύει μαζί μου. Άρχισα να χορεύω πιο προκλητικά και για να πω την αληθεια δεν πολυ καταλάβαινα τι έκανα με τοσο που ειχα πιει..μετα απο ελάχιστη ωρα γυρισα προς το μέρος του για να δω ποιος είναι.
Όπα.. αυτος ειναι υπερβολικα ωραιος!
~Όχι πιο ωραιος απο τον Αχχιλεα~
Α καλά, ποιος τον χαιζει αυτον τώρα!
~Εσύ!~
Κοιμήσου σπαστική φωνουλα ειναι αργα.
Έδιωξα αυτές τις ηλίθιες σκέψεις απο το μυαλό μου κι άρχισα να τριβομαι στον..δεν ξέρω πώς τον λένε.
'Στεφανος'μου συστήθηκε μετά από ένα λεπτο.'Καλυψώ'ανταπεδωσα. Μην ειμαι κι αγενής..
Άρχισα να νιωθω τη στύση του. Έχωσα το κεφάλι μου στον λαιμό του κι άρχισα να του αφήνω υγρα φιλια κατά μήκος του. Έδειχνε αρκετά ευχαριστημένος από οτι καταλαβα απο το παντελόνι του.. Με πλησιασε ακόμη πιο πολυ και βρισκόμασταν σε απόσταση που ένιωθα τη ζεστή ανάσα του να χτυπάει στη μύτη μου μεχρι που τα χείλη μας ενώθηκαν.
YOU ARE READING
#Dangerous Love
Teen FictionΧτύπησε το κουδούνι και πηγα στο κυλικείο να πάρω έναν καφέ.Οπως εφευγα ο Αχχιλεας επεσε πανω μου. 'Καλα ποτέ δεν βλεπεις μπροστα σου?'μου είπε νευριασμενα. 'Πας καλά μωρε? Εσυ έπεσες πανω μου!' 'Πω ρε πουστη σκατα με έκανες!' 'Δε σε εκανα! Ησουν'. ...