Μετά από αυτά που έγιναν με τον Αχχιλέα φοβάμαι λίγο.Μην ανακαλύψουν ότι αυτή η ιστορία ήταν ψεύτικη και μπλέξω από το πουθενά.
Σε 3 μέρες βγαίνει από το κρατητήριο.Εχω πολύ αγωνία για τις εξηγήσεις του.Ακομη δε ξέρω αν ήταν σωστό που τον κάλυψα..
Όσο τα σκεφτόμουν όλα αυτά, χτύπησε το κινητό μου.
'Ναι?'απαντησα.'Τι ήταν όλα αυτά που έμαθα?'μολις το άκουσα αυτό,η καρδιά μου άρχισε να χτυπάει πάρα πολύ δυνατά.
'Τ-τι έμαθες?'
'Καλυπτουμε και τις βρωμιές του Αχχιλέα τώρα?Μήπως είσαι κι εσύ τα ίδια σκατα?'νομιζα πως θα λυποθημησω.
'Π-π-ποιος είναι?'
'Δεν με κατάλαβες?'
'Οχι'.
'Ελα τώρα ρε γατούλα..ο Κώστας ειμαι'.
'Που ξέρεις εσύ ότι κάλυψα τον Αχχιλέα?'
'Χα!Σιγά μη σου πω κι όλας.Λοιπον επειδή βαριέμαι τις μαλακίες,αν θες να μη μπλέξεις έλα από το σπίτι μου τώρα!'
'Για-γιατι?'
'Ελα και θα μάθεις'ειπε με υπονοούμενο.Ε ρε πουστη μου!!Τώρα μπορεί να με εκβιάζει οπότε γουστάρει!Που είσαι ρε Αχχιλέα?! Τρεις μερουλες είναι..θα περάσουν.
'Μωρη πουτάνα απαντά!'τα νεύρα μου!!Τώρα εκτός από το ότι θα με εκβιάζει θα μπορεί να μου φέρετε όπως θέλει!Αχχ τι θα κάνω?
'Ερχομαι!'ειπα και το κλείσε.
Έφυγα αφού πήρα τη μητέρα μου και της είπα πως θα πάω για μια βόλτα.Παλι καλά όλοι λείπουν συνέχεια.Ειναι στη δουλειά.Ο αδερφός μου έρχεται το απόγευμα,ενώ οι γονείς μου το βράδυ.Ωχχ,είναι Πέμπτη σήμερα,έχω αγγλικά!Ελπίζω να μην κρατησει πολύ!Και βασικά ελπίζω να μη θέλει αυτό που κατάλαβα..
Πηρα την τσάντα του φροντιστηρίου για μετά κι έφυγα.Στον δρόμο τα πόδια μου έτρεμαν.Μηπως να του ξανακάνω καμία μαλακια?Νομίζω θα μπλέξω χειρότερα.Ωρε πουστη!Άντε να βγει από το κρατητήριο ο Αχχιλεας!Μόνο αυτός μπορεί να με βοηθησει!
Έφτασα έξω από το σπίτι του και χτύπησα το κουδούνι.Μολις άνοιξε η πόρτα είδα μπροστά μου τον Κώστα.
'Χμ,γρήγορα ήρθες..Μπράβο.Για αυτό θα σου κάνω τη χάρη και θα κάνω ένα λεπτό πιο γρήγορα'.'Δεν είσαι αστειος'.
'Μπα?Βγάζουμε και γλώσσα?!'
'Τι μαλακία που πήγα μαζί σου εκείνο το βράδυ!'
YOU ARE READING
#Dangerous Love
Teen FictionΧτύπησε το κουδούνι και πηγα στο κυλικείο να πάρω έναν καφέ.Οπως εφευγα ο Αχχιλεας επεσε πανω μου. 'Καλα ποτέ δεν βλεπεις μπροστα σου?'μου είπε νευριασμενα. 'Πας καλά μωρε? Εσυ έπεσες πανω μου!' 'Πω ρε πουστη σκατα με έκανες!' 'Δε σε εκανα! Ησουν'. ...